قایق بادی

قایق بادی 2 نفره سی هاوک مدل 68347

از {{model.count}}

seahawk inflatable boat model 68347

تعداد
نوع
4,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 2 نفره سی هاوک مدل 68347 وسیله ای مناسب برای استفاده درون دریاچه ها، دریا ها و همچنین رودخانه ها می باشد که تولید سال 2020 بوده و توسط شرکت اینتکس ساخته و روانه بازار شده است. می توانید برای مشاهده اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

قایق بادی دو نفره اینتکس مدل سی هاوک 2 از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که دارای مقاومت بسیار بالا و کیفیت مطلوبی می باشد. اینتکس از تولیدکنندگان موفق لوازم بادی می باشد که محصولات بادی با کیفیت بالایی را تولید می کند قایق بادی نیز از سری محصولات این شرکت می باشد. اینتکس قایق بادی های خود را در چند سری تولید کرده است که قایق بادی سی هاوک جزء میان رده های آن می باشد سی هاوک در 3 مدل ساخته شده است.

قایق بادی دو نفره سی هاوک 2 قایق بادی 3 نفره سی هاوک 3 و قایق بادی 4 نفره سی هاوک 4، سی هاوک قایق بادی اسپرت می باشد. طراحی این محصول به گونه ای بوده است که به راحتی می تواند با سرعت درمسیر خود حرکت کند و آب را بشکافد و جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی 3 لایه ساخته شده است که کیفیت بی نظیری دارد. این محصول دارای 3 قسمت باد شو می باشد که ایمنی قایق بادی را افزایش میدهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه می باشد و کاملا ضد بو و حساسیت می باشد.

در داخل بسته بندی این محصول یک جفت پاروی پلاستیکی اینتکس، یک عدد پمپ دستی اینتکس، طناب نجات وجود دارد. ابعاد این محصول نیز برابر است با 236 سانتی متر به طول ، 114 سانتی متر به عرض وارتفاعی برابر با 41 سانتی متر دارد بر روی بدنه ی این قایق بادی محلی برای قراردادن لنسر ماهیگیری تعبیه شده است و همچنین یک عدد کیف ضد آب نیز بر روی دیواره داخلی قایق بادی تعبیه شده است. برای خرید قایق بادی دو نفره اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح لوازم بادی است که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است، که قایق بادی را می توان به عنوان یکی از موفق ترین تولید این برند نامگذاری کرد، البته اینتکس قایق بادی های مختلف با ابعاد، تحمل وزن و کاربرد های مختلفی را تولید کرده است و توانست نظر بسیاری از افراد را نسبت به خودش جلب کند و اکثر افراد را به خرید قایق بادی اینتکس سوق دهد. قایق بادی این روزها به عنوان یک ابزار تفریحی ورزشی بسیار مهیج می باشد که با خرید آن می توانید به تفریح و ورزش مشغول شوید و در آب دریا و دریاچه، رودخانه و رود، برکه و آب پشت سد از آن استفاده کنید. البته بسیاری از افراد قایق بادی را برای ماهگیری استفاده می کنند که در ادامه میخواهیم قایق بادی سی هاوک 2 نفره را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و اطلاعات دقیق را برای شما شرح دهیم تا با این اطلاعات خرید خود را به راحتی انجام دهید.


ساختار کلی قایق بادی اینتکس سی هاوک 2 نفره

اینتکس در سری قایق بادی سی هاوک 3 مدل قایق بادی تولید کرده است که در 3 ظرفیت های مختلف با ساختاری مشابه هستند. قایق بادی 2 نفره، قایق بادی 3 نفره سی هاوک و قایق بادی 4 نفره سی هاوک اینتکس که تنها تفاوت آنها در ابعاد و تحمل وزن هستند و البته متریال به کار رفته شده در قایق بادی 4 نفره اینتکس به دلیل اینکه باید تحمل وزن بالاتری داشته باشد بسیار با کیفیت و با دوام تر می باشد. این قایق بادی از مدل 2 نفره سی هاوک است که قابلیت نصب موتور برقی بر روی آن فراهم شده است. از قایق بادی سی هاوک می توانید برای ماهگیری نیز استفاده کنید زیرا بر روی بدنه ی آن نگهدارنده لنسری ماهیگیری تعبیه شده است. این قایق بادی طراحی جدید اینتکس می باشد که در این طراحی سرعت قایق بسیار افزایش پیدا کرده است زیرا قدرت شکاف آب آن افزایش پیدا کرده است. در دو طرف این قایق یک عدد نگهدارنده لنسر ماهیگیری تعبیه شده است و همچنین محلی برای نگهداری پارو نیز قرار گرفته شده است، دور تا دور قایق نیز دارای محلی برای عبور دادن طناب نجات هستید و در قسمت پشت قایق بادی محلی برای نصب موتور قایق بادی نیز فراهم شده است.


جنس بدنه قایق بادی 2 نفره اینتکس مدل سی هاوک

مهم ترین قسمت قایق بادی جنس بدنه آن است زیرا ایمنی قایق توسط این متریال به کار رفته تامین می شود. این قایق بادی به مانند مدل های دیگر سی هاوک از پی وی سی سه لایه ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و آسیب دیدگی از خودش نشان می دهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول شما را قادر می سازد که به راحتی بتوانید از این قایق بادی در شرایط های مختلف نظیر آب پشت سد، دریا و دریاچه و... استفاده کنید. شایان ذکر است که متریال به کار رفته در ساخت این محصول در صورت بروز هر گونه آسیب قابلیت تعمیر مجدد دارد که یک مزیت بسیار عالی برای قایق بادی محسوب می شود. برای افزایش ایمنی در این قایق بادی 2 نفره، اینتکس 3 دریچه باد مجزا برای این محصول در نظر گرفته است که هر کدام قسمتی از قایق بادی را باد می کنند که این هم یک مزیت برای قایق بادی محسوب می شود زیرا در صورت بروز هر گونه آسیب برای قسمتی از قایق، باد قسمت های دیگر قایق خالی نمی شود.


اقلام همراه قایق بادی سی هاوک 2 نفره

اینتکس به همراه قایق بادی های خود یک سری لوازم ضروری و جانبی را عرضه میکند که کارکرد قایق بادی را راحتتر میکند و همچنین دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی برای قایق بادی خود نیستید. اینتکس در بسته بندی این قایق بادی، یک عدد پمپ باد دستی، یک جفت پارو پلاستیکی، نگهدارنده لنسر ماهیگیری،خط کش، طناب نجات، بست نگهدارنده پارو،برچسب تعمیرات و کیف نگهداری لوازم داخل قایق را در آن قرار داده است که اینها تمامی لوازم مهم و ضروری در زمان استفاده از قایق بادی می باشد که اینتکس با قرار دادن این لوازم در بسته بندی این محصول دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی آن نیستند، البته استفاده از جلیقه نجات در هنگام استفاده از قایق بادی یک امر ضروری و مهم است. شایان ذکر است که برای نصب موتور قایق بادی باید از کیت موتور قایق بادی استفاده کنید که در فروشگاه مستر اینتکس موجود می باشد. 


ابعاد و وزن قایق بادی اینتکس مدل 68347

همانطور که گفته شده قایق بادی ها در مدل های مختلفی ساخته شده اند که مدل سی هاوک دارای سه ظرفیت است که هر کدام از ظرفیت ها دارای ابعاد و تحمل وزن مختلفی هستند. قایق بادی سی هاک 2 نفره دارای ابعادی برابر با 236 سانتی متر به طول، 114 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 41 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای قایق بادی 2 نفره می باشد، وزن این قایق بادی برابر با 9.1 کیلوگرم است که وزنی ایده آل برای قایق بادی دو نفره می باشد و همچنین ابعاد بسته بندی بسیار کمی دارد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. با توجه به ابعاد و جنس بدنه ذکر شده این قایق اینتکس، دارای تحمل وزنی برابر با 200 کیلوگرم دارد که به راحتی 2 الی 3 نفر می توانند از آن استفاده کنند.


پرسش های متداول

  • آیا می توان از این قایق در آب های آزاد استفاده کرد؟

بله. در صورتی که آب های آزاد همچون دریا مواج و طوفانی نباشد می توانید از این محصول در این آب ها استفاده نمود.

  • برای تعمیر قایق بادی اینتکس چه کاری باید انجام داد؟

برای این کار می توانید با تهیه بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی خود نیز اقدام به ترمیم قسمت آسیب دیده کنید اما برای اطمینان بیشتر بهتر است قایق آسیب دیده خود را به تعمیرکاران فروشگاه مستر اینتکس بسپارید تا با ضریب اطمینان بالاتری و به همراه ضمانت از قسمت تعمیر شده، محصول خود را دریافت کنید.

خرید قایق بادی 2 نفره اینتکس سی هاوک مدل 68347

برای خرید و قیمت قایق بادی 2 نفره سی هاوک مدل 68347 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اقدام به عمل آورید. نمایندگی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین ارسال سریع به سراسر کشور نیز دارد و محصولات خود را به سه روش حضوری، اینترنتی و تلفنی بفروش می رساند. 

طول
236 سانتی متر
عرض
114 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
وزن
9.1 کیلوگرم
تحمل وزن
200 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
قابلیت نصب موتور
دارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
پارو
طناب نجات
پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...