تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل خودرو پژو پارس

از {{model.count}}

Peugeot pars car airmattress

تعداد
نوع
1,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل خودرو پژو پارس، از پر فروش ترین تشک بادی داخل ماشین عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در خودرو های سدان از جمله خانواده پژو کاربرد خواهد داشت. تشک ماشین بادی محصولی کارآمد در زمینه استراحت و خواب در خودرو ها شناخته شده و برای زمانی که سفر های طولانی با خودرو خود انجام می دهید بهترین گزینه برای ایجاد فضایی نرم و راحت و همچنین یک دست برای خواب و دراز کشیدن خواهد بود.

تشک بادی داخل خودرو پژو پارس یکی از آن تشک بادی پرتابل برای استفاده در خانواده خودرو های پژو بوده که دارای رنگبندی مختلف می باشد. این تشک بادی توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده و از ساختار بدنه دو تکه برخوردار می باشد. تنوع تولید و عرضه تشک بادی صندلی عقب بالا بوده بنابراین باید در نوع متریال به کار برده شده در آنها دقت لازم را داشته باشید. در این تشک ماشین پژو پارس از متریال پی وی سی دو لایه و با دوام استفاده شده تا در برابر فشار های سطحی، نور آفتاب و آب مقاومت لازم را داشته باشد. کیفیت این متریال از لمس کردن آن کاملا مشخص خواهد شد. به علاوه اینکه یک روکش پارچه ای جیر در قسمت رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. روکش جیر در کناری طراحی مواج باعث کاهش تعریق افراد خواهد شد.

همانطور که اشاره کردیم ساختار بدنه تشک خودرو پژو پارس به صورت دو تکه بوده و شامل یک پایه بادشو برای پر کردن فضای خالی در صندلی عقب و یک تشک رویه برای یکسان سازی این فضا می باشد. هر قسمت توسط دریچه هوای مجزا قابل راه اندازی می باشند. برای این کار کافیست از پمپ باد فندکی همراه این کالا استفاده کنید. این پمپ باد دارای قابلیت دوکاره بوده از همین رو علاوه بر عمل پمپاژ هوا امکان تخلیه سریع تر هوای داخل تشک را به شما خواهد داد. یک جفت بالش بادی کوچک و یک ساک حمل نیز به عنوان دیگر لوازم جانبی همراه این محصول در نظر گرفته شده است. برای خرید تشک بادی داخل خودرو پژو پارس می توانید به سه روش حضوری، تلفنی و یا اینترنتی اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دوکاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...