شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا بادی کودک بست وی مدل 91002

از {{model.count}}

bestway 91002 baby inflatable armbands

تعداد
نوع
317,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا بادی کودک بست وی با طرح میکی ماوس از پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان 3 الی 6 سال در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها عرضه شده است. این محصول در یک پکیج به صورت جفت عرضه شده و هر بازوبند دارای دو دریچه هوا برای ایمنی بیشتر می باشد.

بازوبند بادی شنا کودک یکی از انواع لوازم شنا سبک و کوچک تولید شده برای استفاده سنین 3 الی 6 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول به صورت جفت در یک پکیج با وزن 200 گرم تولید شده از همین رو به راحتی قابل حمل در مسافرت ها نیز خواهد بود. ابعاد هر بازوبند بادی برابر با 23 در 15 سانتی متر بوده و در یک طرح (طرح میکی ماوس) عرضه می شود.

این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده از همین رو دارای انعطاف و نرمی بالایی می باشد. متریالی که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و استفاده در برابر نور آفتاب مقاوم بوده از همین رو در صورت برخورد نکردن اشیای تیز به آن آسیبی نخواهد دید. لازم به ذکر است که هر بازوبند شنا کودک دارای دو دریچه برای باد کردن بوده از همین رو ایمنی لازم را در زمان استفاده فراهم خواهد ساخت. برای خرید بازوبند شنا بادی کودک بست وی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۲۳ سانتی متر
عرض
۱۵ سانتی متر
وزن
۲۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...