میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز تاشو پارچه ای مسافرتی آتروپاد طرح ارتشی

از {{model.count}}

apd foldable army travel table

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
489,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز تاشو پارچه ای مسافرتی آتروپاد طرح ارتشی، طرحی دیگر از سری میز تاشو کمپینگ تولید شده توسط برند ایرانی ای پی دی بوده که از حجم و وزن مناسبی برخوردار می باشد. این میز سفری دارای رویه و پایه های مجزا بوده و از روند راه اندازی و جمع شدن ساده ای بهره می برد. محصولی که به دلیل کیفیت ساخت مناسب خود از فروش و طرفداران زیادی برخوردار بوده است.

میز تاشو پارچه ای مسافرتی آتروپاد طرح ارتشی، یکی از انواع میز مسافرتی ایرانی پر فروش و با کیفیت عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در دو رنگبندی سبز و طوسی به فروش می رسد. این محصول دارای دو قسمت اصلی از جمله صفحه رویه و پایه های تاشو می باشد. روند راه اندازی و نصب این محصول بسیار ساده بوده و زمان کمی را از شما می گیرد. این میز سفری تاشو دارای ابعاد باز شده 75 × 55 × 53 سانتی متر بوده تا فضای مناسب برای قرار دادن لوازم خود در سفر را داشته باشید.

صفحه رویه به کار برده شده در این میز ساخته شده از پارچه برزنتی مقاوم بوده که در داخل این پارچه از فریم های فلزی سرخود استفاده شده است تا هنگام استفاده موجب افزایش ثبت سطح رویه و جلوگیری از فرو رفتن آن شود. پایه های تاشو در این محصول نقطه عطف آن محسوب می شود زیرا که امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتری را دارد. این قسمت از میز دو فریم متحرک داشته که باعث ایجاد فضایی جهت قفل شدن سطح رویه به پایه ها دارد. متریال آن نیز از فلز روکش دار ضد زنگ می باشد که بر خلاف داشتن وزن سبک مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت.

از ویژگی های دیگر میز مسافرتی ارتشی تاشو می توان به اهرم های ضد لغزش در قسمت نوک پایه ها، داشتن دو رنگبندی مختلف، ساک حمل مخصوص و همچنین وزن 2.45 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید میز تاشو طرح ارتشی APD می توانید به صورت حضوری، آنلاین و حتی تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
75 سانتی متر
عرض
55 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
8 × 76 سانتی متر
جنس رویه
پارچه برزنتی قابل شستشو
جنس فریم
فلز روکش دار ضد زنگ
وزن
2.45 کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دو تسمه چسب دار برای استحکام رویه میز
اهرم پلاستیکی در نوک پایه ها برای جلوگیری از لغزش
راه اندازی سریع و راحت
دارای دو رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...