تشک بادی

تشک بادی یک نفره پاویلو بست وی مدل 67619

از {{model.count}}

bestway pavillo 67619 one person travel air mattress

تعداد
نوع
2,079,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره پاویلو بست وی یکی از با کیفیت ترین تشک بادی مسافرتی تولید شده به همراه بالش بادی مجزا بوده که این بالش بادی به عنوان پمپ باد فشاری نیز جهت راه اندازی این محصول در نظر گرفته شده است. تشک بادی پاویلو سفری با ساختار قوی داخلی و رویه ضد تعریق خود به همراه یک ساک حمل مخصوص توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی یک نفره مسافرتی بست وی با نام تجاری پاویلو یکی از با کیفیت ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در مسافرت ها ، محل کار و منزل جهت استراحت و خواب محسوب می شود. طراحی و ساختار بدنه اصلی مشابه بسیاری از انواع تشک بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده اما از نظر ساختار باد شدن از تکنولوژی ساده و جدیدی برخوردار است. برای باد کردن این تشک یک بالش بادی مجزا همراه آن قرار داده شده که خود قابلیت پمپاژ هوا را به داخل بدنه اصلی دارد. این بالش قابلیت اتصال به بدنه اصلی از طریق دریچه باد مجزایی که روی دیواره افقی بدنه تعبیه شده خواهد داشت. تنها کافیست با حداقل 6 بار فشار دستی به بالش تشک بادی خود را راه اندازی کنید زیرا که فشار باد وارد شده توسط بالش بادی مجزا مانند پمپ باد های قوی بالا خواهد بود.

ویژگی های مهمی در طراحی و ساخت این تشک بادی مسافرتی وجود داشته که از جمله آن می توان به استحکام بالای بدنه در داخل بدنه جهت افزایش تحمل وزن و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه ، طراحی مواج در قسمت رویه برای پوشش بهتر اعضای بدن و کاهش تعریق افراد و همچنین در نظر گرفتن یک دریچه باد مجزای دیگر برای راه اندازی توسط انواع پمپ باد محصولات بادی اشاره کرد. این تشک از ابعاد راه اندازی شده (طول: 188 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بهره مند بوده و دارای تحمل وزن 136 کیلوگرمی می باشد به همین دلیل استفاده از آن برای افراد سنگین وزن نیز مانعی نخواهد داشت.

متریال و جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک بادی بالش دار بست وی از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که از روکش جیر تنها برای سطح رویه استفاده شده است تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. برای قسمت کف و دیواره ها نیز روکش وینیل به کار رفته تا بدنه ای ضد آب را فراهم سازد. این متریال با وجود ضخامت بالای خود انعطاف پذیری قابل قبولی نیز داشته تا در ابعاد و اندازه های کوچکتری قابل حمل باشد. وجود ساک حمل کوله ای در کنار این محصول به حمل و جا به جایی آسوده آن کمک بسیار زیادی خواهد کرد. برای خرید تشک بادی یک نفره بالش دار و پمپ باد پاویلو بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.


تشک بادی یک نفره پاویلو بست وی یکی از بهترین، متفاوت ترین و با کیفیت ترین تشک بادی مسافرتی و تشک بادی کمپینگ بوده که توسط فروشگاه اینتکس در دو رنگبندی نارنجی و سبز عرضه می شود. این محصول در واقع مختص استفاده در طبیعت، سفر های طولانی مدت به جنگل، کویر و ... بوده و می تواند هم برای استفاده در فضای باز و هم داخل انواع چادر مسافرتی مناسب باشد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این محصول خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید خوبی برای مصرف کنندگان باشد...

تشک بادی مسافرتی

طراحی و ساختار بدنه تشک بادی

تشک بادی 1 نفره مسافرتی بست وی دارای طراحی مشابه با دیگر تشک بادی داشته اما کمی از نظر ساختار رویه و ساختار داخلی متفاوت می باشد از همین رو با طراحی مقاوم تری به بازار عرضه شده است. فضای داخلی بدنه تکنولوژی فایبرتک داشته که علاوه بر جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده، فشار های ناشی از وزن بالا و باد زیاد را به راحتی تحمل خواهد کرد. سطح رویه نیز به صورت مواج و مشبک ساخته شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. این تشک دارای دو دریچه هوا برای راه اندازی و تخلیه باد بوده که از سیستم دابل لاک برخوردار می باشد تا در زمان باد زدن هوا از تشک خارج نشود.
یکی از مهمترین و متفاوت ترین ویژگی های تشک بادی چادر مسافرتی می توان به بالش بادی بزرگ و مجزای آن اشاره کرد. این بالش بادی تقریبا با عرض تشک تولید شده و از قابلیت خود بادشو بودن بهره مند است. البته خصوصیت دیگری که این بالش بادی مجزا داشته، امکان باد زدن به خود بدنه اصلی تشک بوده که امری متفاوت در بین انواع تشک بادی های عرضه شده در بازار محصولات بادی به حساب می آید.

تشک بادی کمپینگ

تشک بادی چادر مسافرتی

جنس و متریال تشک بادی

جنس و متریال ساخت تشک بادی پاویلو از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم دو لایه بوده که در برابر برخورد آب، نور آفتاب و قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت. این متریال در تمامی قسمت های بدنه خود به جز سطح رویه از روکش وینیل برخوردار بوده و از روکش جیر نیز برای قیمت نشیمنگاه استفاده شده است تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. همچنین روکش جیر تاثیر خوبی در کاهش تعریق افراد خواهد داشت. همچنین برای این کالا یک ساک حمل کاملا ضد آب در نظر گرفته شده کع در زمان حمل مانع از نفوذ آب به سطح رویه مخملی آن خواهد شد. گفتنی است که متریال نام برده شده به دلیل انعطاف بالا در حجم کمی جمع شده و با کمترین اشغال فضا به راحتی قابل حمل خواهد بود.

ساک حمل تشک بادی مسافرتی

تشک بادی  نفره مسافرتی

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

ابعاد باد شده تشک بادی 1 نفره مسافرتی برابر با (طول: 188 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که تا مقدار 136 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت از همین رو می توان برای افراد سنگین وزن با خیالی آسوده استفاده نمود. ارتفاع ذکر شده تا سطح رویه تشک بوده که ارتفاعی استاندارد برای تولید انواع تشک بادی محسوب می شود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و وزنی برابر با 2.6 کیلوگرم دارد.

کیف حمل تشک بادی سفری

در پایان...

تشک بادی 1 نفره مسافرتی بست وی تحت عنوان تجاری پاویلو، یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک بادی کمپینگ محسوب شده که می تواند فضایی بسیار راحت برای خواب شما در فضای باز و داخل انواع چادر مسافرتی فراهم کند. این محصول دارای بالش برای خواب راحت و حتی باد کردن تشک بوده و به دلیل داشتن دو رنگبندی جذاب، بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. برای خرید تشک بادی 1 نفره پاویلو بست وی کافیست به صورت آنلاین، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای بالش بادی مجزا
قابلیت باد کردن توسط بالش
دارای ساک حمل کوله شو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...