استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس مدل 26788

از {{model.count}}

intex 26788 Prism frame pool

تعداد
نوع
34,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4 متری فریمی اینتکس از بهترین و با کیفیت ترین استخر پیش ساخته خانگی و ویلایی برای سنین بالای 6 سال و عمق 1 متر به همراه پمپ تصفیه و نردبان و عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته اینتکس مدل مستطیلی ساده یکی از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین بالای 6 سال در فضای باز و بسته عرضه شده است. این استخر پیش ساخته در واقع با داشتن ابعاد (طول: 400 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) می تواند برای تفریحات آبی خانگی و برای خانواده های کم جمعیت گزینه بسیار مناسبی محسوب شود. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی فریم اصلی بوده از همین جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق آن را 90 سانتی متر در نظر می گیرند.

با توجه به این ابعاد، ظرفیت آب استخر فریمی اینتکس برابر با 6836 لیتر بوده که حجم آب بسیار خوبی را فراهم می سازد. این مقدار از حجم آب امکان استفاده از این استخر را برای پرورش ماهی نیز فراهم می کند از همین رو می توان استفاده کاربردی نیز از این کالا داشت. استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس دارای ساختار بدنه دو قسمتی دارد. قسمت اول بدنه اصلی و نگهدارنده آب و قسمت دیگر فریم و پایه های نصب شونده می باشد. برای احداث استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس می توان از بسته آموزشی همراه این کالا استفاده کرده و یا از نصاب فروشگاه اینتکس بهره مند شوید. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای اتصال انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف می باشد تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کند.

بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که ساختاری سه لایه و ضخیم را ایجاد کرده است. این نوع متریال که رایج ترین نوع جنس بدنه استفاده شده برای انواع استخر پیش ساخته بوده در برابر عواملی مانند فشارو  دمای متفاوت آب ، خراشیدگی و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت از همین رو می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. این نوع متریال به دلیل انعطاف بالای خود امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته بنابراین می توان با استفاده از انواع وسیله های نقلیه استخر مورد نظر را بدون جعبه بسته بندی و به صورت خرد شده حمل کرد.

این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این فریم ها آلیاژی سبک اما با تحمل وزن بالایی داشته به همین دلیل فشار ناشی از وزن بالای آب را به راحتی تحمل خواهند کرد. این آلیاژ کاملا ضد زنگ بوده و در مدت زمان چند ساله مورد فرسایش قرار نخواهد گرفت از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت. همراه این کالا یک پمپ تصفیه آب فیلتری با فیلتر کاغذی جهت پاک سازی آب و یک نردبان پیش ساخته فلزی قرار داده شده که از مهمترین لوازم جانبی این کالا محسوب می شود. برای خرید استخر پیش ساخته 4 متری فریمی اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.


استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مدل 4 متری، یکی از پر فروش ترین استخر آماده و قابل حمل تولید شده توسط شرکت اینتکس بود که جهت تفریحات آبی در فضای باز و بسته بخصوص در ویلا و باغ مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر دارای ابعاد میانی و متوسط بوده از همین رو می تواند هم برای تفریحات آبی سنین مختلف، هم برای آب درمانی و حتی برای پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد از همین رو کاربرد های زیادی را برای مصرف کنندگان خواهد داشت. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا قبل خرید راهنمای مناسبی برای شما باشد...

استخر پیش ساخته باغ

طراحی و ساختار بدنه استخر پیش ساخته

ساختار کلی این استخر شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده که می بایست به یکدیگر متصل شده تا استخر مورد نظر شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای احداث استخر پیش ساخته می توانید از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شده و یا با کمک گرفتن از دفترچه راهنما خود اقدام به نصب کنید. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه استفاده می شود. همچنین برای تخلیه و تعویض راحت تر آب دریچه تخلیه در قسمت کف تعبیه شده است. دقت داشته باشید که در صورت نصب چه به روش روکار و چه در داخل زمین جهت استفاده به عنوان استخر پیش ساخته ثابت، استخر مورد نظر می بایست روی سطحی کاملا صاف و مقاوم قرار بگیرد تا به مرور زمان باعث آسیب رسیدن به استخر نشود.

جنس بدنه و فریم های استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته متحرک اینتکس دارای بدنه ای از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریالی ضخیم و برزنتی شکل ایجاد کرده تا در برابر ساییدگی های سطحی، نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را داشته باشد. این نوع متریال با وجود ضخامت بالا، انعطاف پذیری مناسبی نیز داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. آلیاژ به کار برده شده کاملا ضد زنگ بوده و در کنار داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی بهره می برند تا در نتیجه استحکام لازم را فراهم سازند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته پرتابل برابر با (طول: 400 سانتی متر، عرض: 200 سانتی متر، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 6836 لیتر آب در خود جای دهد. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی فریم های تعبیه شده در این قسمت بوده اما برای جلوگیری از سر ریز شدن آب، عمق مفید این استخر را تا 90 سانتی متر در نظر می گیرند. برای تصفیه و پاک سازی حجم آب این استخر یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 2006 لیتر در ساعت در نظر گرفته شده که به راحتی قابل نصب و هواگیری می باشد. فیلتر این پمپ قابل شستشو بوده و می توانید به سادگی تعویض کنید. همچنین جهت استفاده راحت از استخر نیز نردبانی با قابلیت نصب مجزا در کنار استخر قرار داده شده که بسیاری کاربردی خواهد بود. این استخر در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 68 کیلوگرمی عرضه می شود.

لوازم تصفیه استخر پیش ساخته

کلر زن استخر پیش ساخته

بسته بندی استخر پیش ساخته

پرسش و پاسخ

  • آیا امکان احداث استخر پیش ساخته اینتکس در داخل زمین وجود دارد؟

بله. این استخر به دلیل داشتن متریال مقاوم چه در بدنه اصلی و چه در فریم و پایه ها می توان آن را پس از حفر کردن زمین به نسبت ابعاد استخر مورد نظر در این قسمت جای داده و سپس اطراف آن را با استفاده از سازه های زیبا و تزئینی پر نمود. در این حالت استخر پرتابل و قابل حمل شما به یک استخر پیش ساخته ثابت تبدیل خواهد شد.

  • بهترین لوازم برای تمیز کردن استخر پس از استفاده چیست؟

زمانی که قصد استفاده از استخر را در طولانی مدت نداشتید بهتر است فضای داخلی و بیرونی آن را به خوبی تمیز و پاکیزه کنید تا در استفاده بعدی دچار پوسیدگی و بوی شدید نشود. برای این کار شرکت اینتکس انواع لوازم جانبی در زمینه پاکسازی استخر خود از جمله جارو اسکیمر، اسکیمر رباتی و اسکیمر های شارژی و ثابت در نظر گرفته که با استفاده از آنها می توان هر نوع استخر پیش ساخته ای را پاک سازی کرد.

  • هنگام نصب باید به چه نکاتی توجه داشت؟

  1. مسطح بودن محل نصب استخر
  2. نداشتن هر گونه اشیای تیز در محل نصب
  3. استفاده از زیرانداز های مطمئن و ضخیم
  4. حتی الامکان استفاده از یک سایه بان برای استخر ( در صورتی که قصد استفاده طولانی مدت در برابر نور آفتاب را داشتید)
  5. دقت بالا در نصب اتصالات و پایه ها به بدنه استخر برای جلوگیری از فشار های بی رویه وارد شده به فریم ها

در پایان...

استخر پیش ساخته قابل حمل 4 متری اینتکس یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین استخر روکار و توکار تولید شده بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر نسبت به مدل های بتنی دارای قیمت مقرون به صرفه تری بوده بنابراین با توجه به داشتن کیفیت لازم از حجم فروش بالایی برای بر طرف کردن نیاز های خود برخوردار شده است. جهت خرید استخر پیش ساخته 4 متری می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی اقدام کنید.

طول
400 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ظرفیت
6836 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
68 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...