مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ چرمی یک نفره مدل MB115

از {{model.count}}

MB115 one person bean bag

تعداد
نوع
2,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ چرمی یک نفره از سری مبل شنی های بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه ای از پارچه ی چرمی بوده و مواد داخلی آن از دانه های یونولیت تشکیل شده است. مواد داخلی آن نیز قابل تنظیم بوده و همینطور رویه آن نیز قابل شستشو است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را در مورد این بین بگ یک نفره مشاهده بفرمایید.

بین بگ چرمی یک نفره مدل MB115 یکی دیگر از سری مبل شنی های مستر اینتکس بوده که دارای طراحی بدنه ای خاص و بسیار زیبا می باشد. این محصول به دلیل رنگ بدنه جذابی که دارد قابل استفاده در تمامی منزل ها با هر نوع دکوراسیونی است که می تواند جلوه بسیار زیبایی را به فضا بدهد. رنگ بدنه این محصول همانطور که در تصاویر پیداست به رنگ سفید براق می باشد. از این هپی چیر یک نفره که امروزه کاربرد های فراوانی را دارد می توان در فضا هایی همچون منزل، اتاق خواب، محل کار، خانه های دانشجویی، تراس و ... استفاده نمود.

به وسیله این محصول می توان به استراحت، مطالعه و یا تماشای تلویزیون مشغول شد. مبل شنی چرمی یک نفره مناسب ترین گزینه برای استراحتی آرامبخش می باشد که از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. جنس بدنه این بین بگ یک نفره از پارچه چرمی می باشد. از مزایای این نوع از پارچه می توان به دوام بالا و همینطور تمیزکاری راحت آن اشاره نمود. در هنگام کثیف شدن بدنه این محصول به راحتی می توان به وسیله یک دستمال نم دار آن را تمیز کرد. البته لازم به ذکر است که این مبل شنی در قسمت کف دارای یک درب زیپ دار می باشد که با وجود آن می توان پارچه را از بدنه مبل جدا کرد و در ماشین لباسشویی شست.

فضای داخلی این محصول به وسیله دانه های یونولیت پر شده است. از مزایای این متریال می توان به فرم گیری بسیار راحت آن اشاره نمود. همچنین پس از مدتی استفاده از این مبل شنی، قسمت نشیمنگاه آن کمی دچار فرو رفتگی خواهد شد که این مشکل را با اضافه کردن قابلیت شارژ یونولیت به این محصول حل نموده اند. شما می توانید در هنگام نیاز فضای داخلی بین بگ را تنظیم بنمایید. ابعادی که این محصول دارا است تشکیل شده از قطر: 100 سانتی متر و ارتفاع: 100 سانتی متر است. وزن محصول نیز 9.1 کیلوگرم بوده که بسیار سبک می باشد و امکان جابجایی آسان را برای افراد فراهم ساخته است. شما می توانید این محصول را از فروشگاه بین بگ مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دریافت راهنمای خرید بین بگ و اطلاع از قیمت بین بگ با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

بین بگ چرمی یک نفره اینتکس یکی از پر طرفدار ترین مبل راحتی شنی برای استفاده در منزل، محل کار و حتی فضای باز ویلا و باغ بوده که در میان مقرون به صرفه ترین مبل راحتی در بازار قرار می گیرد. مبل بین بگ در واقع به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون انعطاف و حالت پذیری بالا، وزن سبک، مواد داخلی قابل شارژ، پوسته بیرونی قابل تعویض در مدل های مختلف، داشتن رنگبندی و تنوع در مواد داخلی و در نهایت قیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به انواع مبل چوبی، فلزی و مبل بادی، تاکنون از طرفدارن زیادی برخوردار بوده است به همین جهت در میان پر فروش ترین محصولات خواب و اسراحت قرار گرفته اند. بین بگ راحتی چرمی اینتکس نیز دارای تنوع بالایی از نظر رنگبندی، سایز و مواد داخلی بوده که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت تا آشنایی کامل را قبل از خرید مبل بین بگ داشته باشید...

بین بگ پشتی دار چرمی

طراحی و ساختار بدنه بین بگ

طراحی و ساختار بدنه اصلی بین بگ 1 نفره در زمان اولیه تولید خود به صورت گرد بوده اما همانطور که اشاره کردیم به دلیل داشتن خصوصیت حالت پذیری بالا، بعد از استفاده حالت متناسب با آناتومی بدن افراد را به خود خواهد گرفت در نتیجه تکیه گاه یا پشتی برای قسمت کمر و دست ها ایجاد خواهد شد. حالت پذیری در این بین بگ شنی موجب شده تا هر بار قبل از استفاده امکان حالت دادن در اشکال مختلف را به این مبل داشته باشید از همین رو محدودیتی در نوع استفاده از این کالا نخواهد بود. خصوصیت حالت پذیری در این محصول به دلیل نوع مواد داخلی بوده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که در این محصول یک دستگیره حمل نیز در قسمت فوقانی تعبیه شده تا حمل و جا به جایی آن را در مسافت های کوتاه راحت تر کند.

جنس بدنه و متریال داخلی بین بگ

بین بگ چرمی خانگی تشکیل شده از پارچه یا پوسته بیرونی و همچنین مواد داخلی بوده که در کنار هم باعث ایجاد یک مبل راحتی شنی یا هپی چیر شده است. استفاده از پارچه چرم مصنوعی باعث شده تا جهت شستشوی قسمت بیرونی نیازی به جدا کردن پارچه از بدنه اصلی نباشد زیرا که این متریال به سادگی توسط یک پارچه نم دار قابل تمیز شدن خواهد بود. همچنین مواد داخلی نیز مستقیما در داخل پارچه چرمی قرار گرفته و از طریق دریچه زیپ دار در قسمت کف قابل دسترسی و شارژ خواهد بود.

جنس پارچه بیرونی بین بگ

پارچه چرمی مصنوعی استفاده شده در این بین بگ دارای ضخامت و دوخت های مقاومی بوده به همین دلیل به سادگی موجب پوسته شدن و از بین رفتن رنگ نخواهد داشت. این نوع پارچه که ارزان ترین نوع در تولید انواع مبل شنی و بین بگ محسوب شده دارای رنگبندی های مختلفی بوده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد.

متریال مواد داخلی بین بگ

مواد استفاده شده برای پر کردن بین بگ چرم اینتکس از یونولیت خرد شده و تفکیک شده با تراکم بالا بوده که در برخی از مدل ها نیز از یونولیت و ابر به صورت ترکیبی استفاده شده است. این نوع مواد که دلیل اصلی انعطاف پذیری، حالت پذیری و نرمی این محصولات بوده، در مدت زمان کوتاهی هیچ گونه نشستی برای شارژ مکرر نخواهد داشت. گرچه می توانید در زمان سفارش بین بگ مورد نظر، استفاده از مواد الیافی را برای پر کردن آن در دستور کار قرار دهید.

بین بگ تکیه گاه دار اینتکس

ابعاد، وزن و سایر مشخصات

ابعاد تولید بین بگ چرمی تکنفره برابر با قطر 100 و ارتفاع 100 سانتی متر بوده اما به دلیل حالت پذیری در این محصول، این ابعاد نیز قابل تغییر خواهد بود. محصولی که با وزن حدود 6 کیلوگرمی خود به سادگی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. ابعاد ذکر شده نیز امکان تغییر در زمان سفارش بوده و می توانید این ابعاد را کاهش و یا افزایش دهید. برای خرید بین بگ چرمی یک نفره اینتکس کافیست سفارش خود را به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
100 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه چرمی
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...