تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی ماشین بی ام و 528

از {{model.count}}

bmw 528 car air mattress

تعداد
نوع
1,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

از سری تشک بادی صندلی عقب مناسب برای خودرو بی ام و می باشد که مناسب برای خوابیدن و استراحت در طول سفر می باشد، این تشک بادی ماشین BMW به همراه پمپ باد فندکی، بالش بادی، برچسب تعمیرات و ساک حمل عرضه میگردد برای خرید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی داخل ماشین از سری محصولات پرکاربرد بادی می باشد که برای خوابیدن و استراحت در داخل خودرو استفاده می شود که در طول مسافرت بیشترین کاربرد را دارد. این تشک بادی داخل ماشین بر روی صندلی عقب خودرو قرار می گیرد و تشک صندلی عقب هر خودرویی با دیگری متفاوت است، این تشک بادی مناسب برای خودروی BMW 528 می باشد، اگر خوردوی شما متفاوت می باشد باید در دسته بندی تشک بادی صندلی عقب خودرو آن را جست و جو کنید.

تشک بادی داخل خودرو دارای انواع مختلفی است که هر کدام آنها یک سری مزیت های خاصی دارند. عمدتا تشک بادی صندلی عقب به سه مدل تقسیم می شود. تشک بادی داخل ماشین یک تکه، دو تکه و سه تکه که مدل دو تکه را می توان عنوان بهترین مدل تشک بادی داخل ماشین به آن داد. این تشک ماشین از جنس پی وی سی وینیل با روکش جیر ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد که به همراه دو عدد بالش بادی، یک عدد پمپ باد فندکی و همچنین ساک حمل عرضه میگردد. شایان ذکر است که در بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز قرار گرفته است.

ساختار کلی این تشک بادی صندلی عقب بی ام و به صورت دو تکه ای است که تشک اصلی بر روی صندلی قرار میگرد و جا پایی آن نیز در داخل قسمت جا پایی صندلی عقب قرار می گیرد که با کمک این قسمت تشک بادی شما بر روی صندلی ایمن قرار می گیرد. این تشک بادی در رنگ های مختلفی ساخته شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید. همانطور که گفته شد در بسته بندی این محصول پمپ باد فندکی قرار گرفته شده است که به راحتی می توانید تشک بادی داخل ماشین خود را پر از باد کنید و یا باد آن را به کمک پمپ باد تخلیه کنید.

ابعاد تشک بادی داخل ماشین بی ام و 528 برابر است با 135 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی 40 سانتی متر می باشد که به صورت کامل بر روی قسمت صندلی عقب خودروی شما قرار میگیرد. وزن کلی این تشک بادی داخل ماشین نیز برابر با 4 کیلوگرم است که وزنی ایده آل برای تشک ماشین می باشد. برای خرید و قیمت تشک بادی صندلی عقب خودرو می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی تشک بادی داخل ماشین اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
145 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...