لوازم یدکی استخر پیش ساخته

اسکیمر اتوماتیک استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28001

از {{model.count}}

intex 28001 automatic robot skimmer

تعداد
نوع
5,995,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

اسکیمر اتوماتیک استخر پیش ساخته اینتکس یکی از متفاوت ترین و قوی ترین جارو اسکمیر برای پاک سازی آب و زباله های قسمت کف استخر ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت کارکرد به صورت اتوماتیک با فشار آب را داشته و یک فیلتر صافی برای جذب زباله ها دارد از همین رو نیازی به پاک سازی استخر از زباله های درشت به صورت دستی نخواهد بود.

اسکیمر اتوماتیک استخر پیش ساخته اینتکس، پر کاربرد ترین و بهترین جارو اسکیمر انواع استخر پیش ساخته سایز بزرگ، متوسط و حتی سایز های کوچک در مدل های فریمی و ایزی ست بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این اسکیمر استخر دارای ساختار بدنه ای مشابه یک جارو برقی داشته و در کف استخر ها کار می کند. روش کار این دستگاه به این صورت است که در قسمت کف استخر قرار گرفته و به صورت اتوماتیک جریان آب را از دریچه های ورودی خود عبور داده و زباله های داخل آب و همچنین کف استخر را به خوبی پاک سازی می کند. چرخ های قرار گرفته در قسمت کف این اسکیمر مانند یک جارو برقی با فشار آب به حرکت در آمده و زباله های پیش روی خود را توسط فیلتر خود جذب می کند.

یک فیلتر توری در درون بدنه تعبیه شده که پس از هر بار پاک سازی کف استخر، از بدنه دستگاه جدا شده و می توانید زباله های جذب شده آن را تخلیه و مجددا پاک سازی کنید. قدرت پاک سازی آن بین 6005 الی 13200 لیتر در ساعت بوده و قادر است قسمت کف یکی از بزرگترین استخر پیش ساخته اینتکس یعنی مدل 7 متری را در مدت زمان 4 ساعت پاک سازی کند. همراه این کالا یک شلنگ آب مخصوص اتصال به پمپ تصفیه نیز قرار داده شده تا با فشار آب وارد شده، این اسکیمر را به حرکت در آورد. برای خرید اسکیمر اتوماتیک استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا محصول مورد نظر را به روش تلفنی خریداری نمایید.

وزن
7 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
اقلام همراه
لوله اتصال به استخر
اتصالات موردنیاز
سایر ویژگی ها
قابلیت چرخش و حرکت خودکار
بدون نیاز به برق مستقیم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...