تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب میتسوبیشی

از {{model.count}}

mitsubishi car airmattress

تعداد
نوع
1,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب میتسوبیشی، تشک ماشین یک محصول بسیار کاربردی برای خودرو می باشد که با خرید آن می توانید در هنگام سفر در خودروی خود استراحت کرده، این تشک بادی صندلی عقب ماشین در رنگبندی مختلف به همراه لوازم توسط فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس بفروش می رسد.

تشک بادی صندلی عقب میتسوبیشی، یک محصول بسیار کاربردی و نیاز هر ماشین در هنگام سفر می باشد. با خرید و نصب این محصول در خودروی خود به قسمت صندلی عقب را به یک تخت خوابی راحت تبدیل می کند. تشک بادی داخل ماشین به صورت سراسری صندلی عقب ماشین را پوشش میدهد و در می توانید در قسمت عقب خودرویتان به راحتی استراحت کنید. این تشک ماشین مناسب برای خودروی میتسوبیشی می باشد که دارای ابعادی برابر با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل ماشین می باشد.

متریال استفاده شده در ساخت این تشک ماشین از پی وی سی می باشد که در رویه تشک و بالش بادی ها از جیر استفاده شده است که از تعریق شما در هنگام خوابیدن جلوگیری میکند. گفتنی است که پی وی سی استفاده شده در ساخت این تشک ماشین ضد بو و ضد حساسیت است و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خودش نشان می دهد البته در صورت بروز هر گونه آسیب به راحتی می توانید این محصول را تعمیر کرده و مجدا از آن استفاده کنید.

در بسته بندی تشک بادی عقب ماشین یک عدد پمپ باد فندکی دو کاره، بالش بادی، برچسب تعمیرات و همچنین ساک حمل قرار گرفته شده است که به کمک پمپ باد فندکی خودرو می توانید تشک را باد کرده و یا باد آن را تخلیه کنید. این محصول در رنگبندی مختلفی ساخته شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده. تحمل وزن این تشک ماشین با توجه به ابعاد و متریال استفاده شده در ساخت آن برابر است با 240 کیلوگرم. برای خرید و قیمت تشک بادی صندلی عقب میتسوبیشی می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...