تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی ردیف عقب خودرو فیدلیتی

از {{model.count}}

fidelity car air mattress

تعداد
نوع
1,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ردیف عقب خودرو فیدلیتی یک محصول بسیار کاربردی در مسافرت می باشد که با خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین در سفر می توانید به راحتی بر روی آن خوابیده و استراحت کنید. این محصول در رنگبندی مختلف به همراه تمامی لوازم کاربردی نظیر ساک حمل، پمپ باد و همچنین بالش بادی و برچسب تعمیرات عرضه میگردد. برای خرید تشک بادی صندلی عقب از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی ردیف عقب خودرو فیدلیتی از سری تشک ماشین های ساخته شده که مناسب برای خودروی فیدلیتی می باشد، این محصول بسیار کاربردی می باشد که با خرید تشک بادی صندلی عقب، قسمت صندلی عقب خودروی خود را به یک تخت خوابی نرم و راحت تبدیل می کنید. بیشتر کاربرد این محصول در مسافرت است و برای کودکان در خودرو نیز بسیار کاربردی است زیرا کاملا سطح پشت را پوشش می دهد. تشک بادی صندلی عقب در مدل های مختلفی ساخته شده است که این مدل یکی از بهترین و با دوام ترین آنها می باشد.

تشک بادی صندلی عقب در سه مدل ساخته شده است که عبارت اند از یک تکه، دو تکه و سه تکه که این مدل به صورت دو تکه طراحی شده است. قسمت تشک و کف پایی تشک از هم دیگر جدا هستند و این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید از تشک به عنوان تشک بادی روی آب و همچنین تشک بادی خواب کودک در منزل نیز استفاده کنید. این تشک بادی ماشین در رنگبندی مختلفی تولید شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. 

جنس بدنه این تشک بادی ماشین از پی وی سی وینیل ساخته شده است که خود تشک نیز دارای رویه جیر است که از تعریق شما جلوگیری میکند. شایان ذکر است که پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و همچنین آسیب دیدگی می باشد. گفتنی است که در صورت بروز هر گونه آسیب برای تشک ماشین شما قابلیت تعمیر برای شما وجود دارد. ابعاد تشک ماشین فیدلیتی برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل ماشین می باشد.

 تحمل وزن این تشک بادی داخل ماشین نیز برابر است با 250 کیلوگرم که به راحتی دو نفر بر روی آن می توانند بخوابند. در بسته بندی این محصول یک سری اقلام نیز قرار گرفته شده است که عبارت اند از، پمپ باد فندکی دو کاره، بالش بادی، برچسب تعمیرات و ساک حمل. پمپ باد فندکی دو کاره این امکان را به شما میدهد که بتوانید به راحتی تشک را پر از باد کرده و یا باد آن را تخلیه کنید. برای خرید تشک بادی ردیف عقب خودرو فیدلیتی می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. مستر اینتکس نمایندگی محصولات اینتکس در ایران می باشد و محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...