تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین سانگ یانگ

از {{model.count}}

SsangYong car airbed

تعداد
نوع
1,550,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل ماشین سانگ یانگ، با خرید تشک ماشین می توانید در داخل خودروی خود به راحتی استراحت کرده و در مسافرت در داخل خودوری خود به راحتی بخوابید.این تشک بادی داخل ماشین به همراه پمپ باد فندکی، بالش بادی، تشک بادی، کف پایی تشک بادی و برچسب تعمیرات عرضه میگردد برای خرید تشک بادی از فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی داخل ماشین سانگ یانگ، تشک داخل ماشین یک وسیله خواب و استراحت در خودرو می باشد، این محصول در مدل های مختلفی ساخته شده است که این مدل تشک بادی به صورت سه تکه تولید شده است، دیگر مدل های تشک بادی صندلی عقب ماشین نیز عبارت اند از یک تکه و تکه، تشک بادی صندلی عقب سه تکه به این معنا هست که قسمت رویه از قسمت کف پایی جدا می باشد و کف پایی محصول به صورت دو تکه جداگانه است. این مدل دارای مزیت های بیشتری نسبت به دو تکه و سه تکه می باشد، طول عمر بالاتری و همچنین تعمیرات آن سریع تر صورت می گیرد.

جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر ساخته شده است که ضد تعریق، ضد بو و ضد حساسیت است. متریال کلی به کار رفته در ساخت این محصول نیز از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین در برابر فشار و آسیب دیدگی مقاومت بالایی از خودش نشان می دهد. البته شایان ذکر است که در صورت برخورد شی تیز ممکن است که محصول شما آسیب ببیند. ابعاد این تشک بادی داخل ماشین برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل ماشین می باشد.

گفتنی است که این تشک بادی داخل ماشین مناسب برای خودروی سانگ یانگ می باشد و با این ابعاد ذکر شده و جنس بدنه دارای تحمل وزنی برابر با 280 کیلوگرم می باشد. در داخل بسته بندی این تشک بادی صندلی عقب شاسی بلند سانگ یانگ یک عدد تشک بادی، دو عدد کف پایی، دو عدد بالش بادی، پمپ باد فندکی، برچسب تعمیرات و همچنین ساک حمل نیز قرار گرفته شده است. شایان ذکر است که این محصول در رنگ بندی مختلفی ساخته شده است که می توانید در هنگام ثبت سفارش محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش میرساند. برای خرید تشک بادی صندلی عقب خودرو می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. 

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...