تشک بادی داخل ماشین

تشک صندلی عقب خودرو ال نود مدل 6075

از {{model.count}}

6075 L90 car air mattress

تعداد
نوع
1,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک صندلی عقب خودرو ال نود یکی از پر طرفدار ترین تشک بادی مسافرتی تولید شده برای استفاده در خودرو و حتی در فضای بیرون عرضه شده در رنگبندی مختلف در نمایندگی اینتکس. تشک بادی صندلی عقب ال نود ساختار بدنه دو تکه داشته و امکان جدا کردن تشک رویه از پایه های بادشو فراهم می باشد. این محصول به همراه خود یک پمپ باد فندکی، دو عدد بالش بادی و یک ساک حمل دارد.

تشک صندلی عقب خودرو ال نود از پر فروش ترین تشک بادی مسافرتی تولید شده برای استفاده در خودرو های L90 بوده که برای مسافرت ها گزینه بسیار پر کاربردی جهت استراحت و خوابی راحت محسوب می شود. تشک بادی صندلی عقب خودرو در واقع طراحی بدنه دو تکه داشته که شامل پایه های بادشو و تشک رویه مجزا است از همین رو برای راه اندازی آن می بایست از دو دریچه باد جداگانه این کالا را باد کنید. این محصول رویه ضد تعریق داشته و در رنگبندی مختلفی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. همراه این کالا یک پمپ باد فندکی با قابلیت مکش باد، بالش بادی مجزا و یک ساک حمل جهت جا به جایی راحت تر و کمجا تر قرار داده شده است.

تشک بادی خودرو ال نود ابعاد راه اندازی شده (طول: 130 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 45 سانتی متر) داشته و قادر است تا مقدار 300 کیلوگرم وزن را تحمل کند از همین رو برای استفاده افراد سنگین وزن نیز مناسب خواهد بود. بدنه اصلی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده و تنها برای سطح رویه از روکش جیر استفاده شده است تا محلی نرم و راحت و همچنین ضد تعریق فراهم سازد. این متریال قابلیت تعمیر و شستشو داشته و به راحتی در ابعاد بسیار کوچکتری نسبت به حالت باد شده جمع می شود. برای خرید تشک صندلی عقب خودرو ال نود کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری ثبت کنید.

طول
130 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد فندکی دو کاره
دارای دو عدد بالش بادی مجزا
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...