تشک بادی

تشک بادی دو نفره پمپ دار بست وی مدل 67836

از {{model.count}}

bestway 67836 two person air mattress

تعداد
نوع
4,290,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره پمپ دار بست وی مدل 67836 از سری تشک بادی ساخته شده توسط برند بست وی، دارای پمپ باد، مناسب برای خوابیدن دو نفر، قابل استفاده در داخل چادر مسافرتی، محل کار و منزل، کیفیت ساخت بسیار بالا و برای خرید تشک بادی دو نفره از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی یکی از پرطرفدار ترین محصولات بادی می باشد که با خرید آن می توانید به خواب و استراحت در منزل، مسافرت، محل کار و یا هر مکان دیگری بپردازید. تشک بادی در دو دسته بندی کلی ساخته شده اند، تشک بادی یک نفره و تشک بادی دو نفره، البته که هر کدام از این تشک ها دارای ابعاد خاصی هستند. این تشک بادی پمپ دار توسط برند بست وی تولید شده است، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، این تشک بادی دارای ابعادی برابر با 203 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر دارد که مناسب برای خوابیدن دو نفر می باشد، جنس بدنه تشک بادی دو نفره بست وی پمپ دار از پی وی سی ساخته شده است که رویه آن دارای روکشی از جنس جیر است که مواجی شکل است و از تعریق شما در هنگام خوابیدن جلوگیری میکند.

شایان ذکر است که در داخل این تشک بادی دو نفره بست وی الیاف مصنوعی استفاده شده است که خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین میزان مقاومت تشک بادی را تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد. وزن این محصول 5 کیلوگرم است که به راحتی میتوانید آن را در هر مکانی استفاده کنید که یک مزیت بسیار عالی برای تشک بادی محسوب می شود. برای باد کردن تشک بادی، بست وی بر روی بدنه این محصول یک عدد پمپ باد برقی قرار داده است که به راحتی می توانید تشک خود را باد کنید و یا در صورت عدم استفاده تشک باد آن را خالی کنید. برای خرید تشک بادی دو نفره پمپ دار بست وی مدل 67836 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس و بست وی در ایران اقدام به عمل آورید.

  • طراحی و ساخت

تشک بادی دو نفره پمپ دار بست وی یکی از محصولات محبوب و کاربردی این برند می باشد که به سبب داشتن ویژگی های مثبت بسیاری توانسته است توجه استفاده کنندگان را به خود جلب کند. بدنه این تشک بادی پمپ دار bestway از وینیل تشکیل شده است که این بدنه دارای روکشی از جنس جیر ضدتعریق نیز بوده که می تواند خواب و استراحت آسوده ای را برای شما فراهم کند. بخش کف این تشک بادی 2 نفره از پی وی سی چرمی تهیه شده است تا خاصیت ضدآبی به محصول اضافه شود و بتوانید از این تشک بادی در چادر مسافرتی و یا مسافرت و فضاهای مرطوب نیز استفاده نمایید.

به همراه داشتن بالش سرخود روی بدنه در قسمت بالایی تشک نیز از دیگر نقاط مثبت این کالا محسوب می شود که شما را از همراه داشتن بالش مجزا (بخصوص در مسافرت ها) بی نیاز می کند و فضای کمتری اشغال خواهد شد. همچنین رویه مواج عرضی استفاده شده در قسمت رویه محصول سبب چرخش هوا در بخش کمر شما خواهد شد و خاصیت ضدتعریق بودن را به محصول خواهد بخشید.

تشک بادی با پمپ برقی


  • ابعاد و تحمل وزن تشک بادی

ابعاد تعبیه شده برای این تشک بادی دو نفره همانند دیگر محصولات این شرکت بصورت استاندارد بوده و دارای ۲۰۳ سانتی متر طول و ۱۵۲ سانتی متر عرض می باشد که می تواند ابعاد بسیار مناسبی برای یک تشک بادی 2 نفره محسوب شود. همچنین ارتفاع ۳۰ سانتی متری این تشک بادی دو نفره bestway موجب این خواهد شد تا در هنگام استفاده از محصول، تشک به خوبی به زمین بچسبد و تکان خوردن تشک را تجربه نکنید. تحمل وزن استاندارد این کالا ۲۷۳ کیلوگرم می باشد که می تواند تحمل وزن مناسبی برای یک تشک بادی دو نفره محسوب شود.


  • اقلام همراه و ویژگی ها

پمپ باد یکی از مهمترین ویژگی های یک تشک بادی محسوب می شود. پمپ باد برقی تعبیه شده برای این محصول دوکاره بوده و می توانید به راحتی و به کمک این پمپ، محصول را به اندازه دلخواه و یا استاندارد باد نموده و یا بعد از استفاده باد محصول را خالی نموده و از آن استفاده نمایید. البته در صورت وجود نداشتن برق مستقیم امکان باد کردن محصول به کمک پمپ باد دستی نیز امکان پذیر است که در این صورت نیاز به داشتن پمپ دستی و یا پدالی جداگانه خواهید داشت. 

پمپ باد برقی تشک بادی بست وی

  1. آیا تشک بادی یا تخت بادی بست وی قابل تعمیر است؟ بله. متریال این تشک به گونه ای بوده که در صورت آسیب دیدن به سادگی توسط بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی و یا سپردن محصول آسیب دیده به تعمیرکاران فروشگاه مستر اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد همانند روز اول خواهد بود.
  2. تشک بادی 2 نفره بست وی قابل استفاده در داخل چادر مسافرتی خواهد بود؟ این تشک بادی با توجه به ابعادی که داشته نه تنها در انواع چادر مسافرتی بلکه در چادر کمپینگ و انواع چادر کوهنوردی با ظرفیت های بالای 2 نفره نیز قابل استفاده خواهد بود.

تشک بادی دو نفره پمپ دار بست وی یا محصول ایده آل برای خواب و استراحت های طولانی مدت می باشد که می تواند جایگزین مناسبی برای تخت خوشخواب های مرسوم باشد. همچنین این محصول به سبب وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچک می تواند محصول مناسبی برای استفاده در مسافرت ها و یا هتل ها باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با مشاورین فروش محصولات در نمایندگی اینتکس تماس برقررار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۵ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
پمپ باد برقی دوکاره
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای کف مقاوم در برابر آب
دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...