شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی پشتی دار بست وی مدل 43536

از {{model.count}}

bestway 43536 inflatable floating

تعداد
نوع
12,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی پشتی دار بست وی، از سری شناور بادی بزرگسال عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در آب دریاچه ها و سد ها و استخر های بزرگ تولید شده است. این محصول دارای تحمل وزن بالایی بوده از همین رو برای سنین بزرگسال با خیالی آسوده قابل استفاده خواهد بود. شناور بادی گرد بست وی از خصوصیت هایی همچون داشتن تکیه گاه، جا لیوانی، محفظه مخصوص خوراکی و نوشیدنی و همچنین طناب نجات بهره می برد.

شناور بادی پشتی دار بست وی، یکی از بزرگترین شناور بادی تفریحی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان در آب های آرام مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طراحی و ساختار بدنه گرد بوده که در قسمت رویه از 4 تکیه گاه متصل به بدنه استفاده شده تا در کنار سطح مواج گونه خود محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند. قسمت میانی بدنه اصلی نیز یک حفره با کف باز تعبیه شده که امکان قرار دادن پا در این قسمت جهت برخورد با آب را فراهم خواهد ساخت. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به 4 محفظه قرار گیری بطری یا قمقمه روی تکیه گاه، دستگیره های حمل در حالت باد شده و طناب نجات اشاره کرد.

ابعاد شناور بادی بزرگسال بست وی برابر با (قطر: 239 سانتی متر، ارتفاع: 63.5 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 360 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. متریال استفاده شده از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه و ضخیم بوده که در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. جنس بدنه ای که انعطاف بالایی داشته به همین دلیل می تواند در ابعاد کوچکتری جمع شود. با توجه به وزن بسته بندی 12.3 کیلوگرمی این شناور بادی، امکان حمل آن با کمترین اشغال فضا توسط انواع وسیله های نقلیه فراهم خواهد بود. برای خرید شناور بادی پشتی دار بزرگسال بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

قطر
۲۳۹ سانتی متر
ارتفاع
۶۳ سانتی متر
تحمل وزن
۳۶۰ کیلوگرم
وزن
۱۲.۳ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دستگیره پلاستیکی
طناب نجات
محل قرارگیری بطری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...