جامپینگ بادی

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 93553

از {{model.count}}

bestway 93553 inflatable jumping

تعداد
نوع
4,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 93553 یک وسیله بازی هیجان انگیز و دوست داشتنی برای کودکان می باشد که ساختار آن بادی بوده و دارای طراحی بدنه بسیار زیبایی می باشد. جنس بدنه این جامپینگ کودک از وینیل بوده و قسمت هایی از دیواره های آن نیز دارای پارچه توری می باشد. تحمل وزن این محصول 85 کیلوگرم است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

جامپینگ بادی کودک بست وی مدل 93553 یکی از سری اسباب بازی بادی های تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار است. این تشک بادی جامپینگ برای اولین بار توسط این شرکت در سال 2021 تولید و در بازار محصولات بادی در سرتاسر دنیا عرضه شد. این محصول به دلیل طراحی خاص، رنگبندی جذاب، قیمت مناسب و کیفیت بدنه عالی آن، توانست تا نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از جامپینگ بادی های پر فروش و محبوب این شرکت تبدیل شود.

این وسیله بازی، برای کودکان طراحی شده است. آن ها می توانند از این محصول درون منزل و همینطور اتاق خواب خود برای بازی و تفریح به همراه دوستان خود استفاده کنند. این محصول می تواند گزینه ای مناسب به عنوان هدیه برای کودکان به شمار رود. همچنین جامپینگ کودک بست وی قابل استفاده داخل مهد کودک ها نیز است و کودکان می توانند به صورت دسته جمعی به بازی بپردازند.

فرم کلی این محصول به صورت مربعی شکل بوده و دارای طرح قلعه می باشد. قسمت کف آن به رنگ سبز، ستون های عمودی آن به رنگ آب و با طرح پاندا، ستون های افقی آن به رنگ زرد و قسمت دیواره آن نیز به رنگ قرمز می باشد. البته قسمت های زیادی از دیواره این محصول به صورت توری طراحی شده است و یکی از این دیواره ها دارای یک درب می باشد. ابعاد این جامپینگ بادی ارزان بست وی عبارت است از طول: 175، عرض: 173 و ارتفاع: 135 سانتی متر. وزن بسته بندی آن 7 کیلوگرم و تحمل وزن آن نیز 85 کیلوگرم می باشد. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه مستر اینتکس تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

طول
۱۷۵ سانتی متر
عرض
۱۷۳ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۵ سانتی متر
تحمل وزن
۸۵ کیلوگرم
وزن
۷ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...