میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو مسافرتی آریامن

از {{model.count}}

ariaman foldable travel chair

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
827,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو مسافرتی آریامن، یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین صندلی سفری و کمپینگ قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در میان سبک ترین صندلی تاشو سفری قرار می گیرد. این محصول دارای پایه های مجزا با نصب سریع بوده و از یک صفحه رویه پارچه ای آبگریز بهره می برد. این کالا به همراه ساک حمل خود با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش عرضه می شود.

صندلی تاشو مسافرتی آریامن، به عنوان یکی از صندلی تاشو پرتابل و سبک تولید شده در ایران شناخته می شود. در واقع صندلی تاشو مسافرتی یک وسیله کاربردی برای استراحت های کوتاه مدت و ریلکس کردن در سفر های کمپینگ، طبیعت گردی و حتی کوهنوردی بوده که شرکت آریامن به خوبی این نیاز را با تولید صندلی با کیفیت خود بر طرف ساخته است. لازم به ذکر است که این صندلی سفری دارای رنگبندی مختلف و جذابی بوده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد.

  • طراحی و ساخت صندلی آریامن

اجزای تشکیل دهنده صندلی تاشو آریامن را پایه های چند تکه به هم متصل شده و یک صفحه رویی تشکیل می دهد. پایه ها و فریم های این صندلی در کنار داشتن توان و مقاومت بالا در برابر وزن بالای افراد از حجم و وزن بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد تا در کوچکترین اندازه جمع شده و قابل حمل باشد. این فریم ها به صورت چند تکه بوده و توسط کش مقاوم به هم وصل می باشند.

متریال فریم و پایه ها از فلز ضد زنگ با رنگ الکترواستاتیک بوده به همین دلیل در برابر زنگ زدگی، فرسودگی و ... در امان خواهد بود.

صفحه اصلی پارچه ای این صندلی از نوع نانو آبگریز می باشد. این نوع پارچه دارای رنگبندی مختلفی بوده و در برابر نفوذ آب تا حد قابل قبولی مقاوم خواهد بود. نصب بدنه اصلی پارچه ای روی فریم ها بسیار ساده بوده و در کوتاه ترین زمان انجام می گیرد.

  • ابعاد، وزن و تحمل وزن صندلی تاشو

ابعاد باز شده صندلی کمجا آریامن برابر با 53 × 50 با ارتفاع 70 سانتی متر بوده اما در حالت جمع شده این ابعاد به 10 × 11 × 37 سانتی متر کاهش خواهد یافت تا توسط ساک حمل زیپ دار ضد آب و دستگیره دار خود به سادگی هر چه تمام تر حمل شود. این کالا وزن 2.2 کیلوگرمی داشته که وزنی بسیار سبک محسوب می شود در نتیجه برای سفر با کوله پشتی نیز قابل حمل و استفاده خواهد بود. تحمل وزن آن نیز به 120 کیلوگرم می رسد تا استفاده از این صندلی برای اکثر افراد فراهم باشد.

طول
53 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه نانو آبگریز
جنس فریم
فلز با رنگ الکترواستاتیک
وزن
2.2 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
10 × 11 × 37 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای جیب متصل به بدنه
بسیار سبک و کمجا
دارای رنگبندی مختلف
نصب و جمع شدن آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...