مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ زیر پایی دار اینتکس مدل MB111

از {{model.count}}

MB111 intex bean bag with puf

تعداد
نوع
3,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ زیر پایی دار اینتکس از پر فروش ترین مدل تولید شده در خانواده مبل شنی و هپی چیر بوده که با رنگبندی مختلف خود توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. بین بگ یک نفره خانگی دارای پارچه مخمل و مواد داخلی یونولیتی با کیفیت بوده که از قابلیت تعویض و شارژ بهره می برند. این محصول به همراه خود یک پاف (زیر پایی) و یک کوسن برای راحتی بیشتر افراد دارد.

بین بگ زیر پایی دار اینتکس یکی از پر طرفدار ترین مبل راحتی و ریلکس عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل ، محل کار و ویلا تولید شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی به گونه ای بوده که از حالت پذیری بالایی برخوردار است به همین جهت هم در حالت مبل و هم در حالت تخت با امکان دراز کشیدن قابل استفاده خواهد بود. همراه این محصول یک پاف گرد به عنوان زیر پایی و یک کوسن از متریال خود مبل قرار داده شده که برای راحتی افراد مصرف کننده بسیار موثر خواهد بود. البته این بین بگ یک نفره را می تواند بدون پاف و کوسن نیز خریداری نمود. با توجه به ابعاد و حجم مناسب خود، بهترین گزینه برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان جهت استراحت های کوتاه و طولانی مدت ، بازی های رایانه ای ، مطالعه و تماشای تلویزیون خواهد بود.

بین بگ اینتکس خانگی توسط مواد یونولیتی خرد شده با تراکم بالا شکل می گیرد. این مواد در داخل بدنه و توسط یک پارچه آستری نگهداری می شود از همین رو دلیل اصلی در حالت پذیری این محصول خواهد بود. برای قسمت بیرونی نیز از پارچه مازراتی مخملی استفاده شده که علاوه بر نرمی و راحتی بالا ضخامت بسیار خوبی را نیز به همراه خواهد داشت. این پارچه به راحتی از بدنه اصلی جدا شده و می توان به روش دستی و یا ماشینی شستشو داد. از دیگر ویژگی های این بین بگ خواب می توان به دستگیره حمل در قسمت فوقانی بدنه و رنگبندی مختلف آن اشاره کرد. برای خرید بین بگ زیر پایی دار اینتکس کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی تهران اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

بین بگ زیر پایی دار اینتکس یکی از راحت ترین مبل شنی تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل، محل کار و ویلا عرضه شده است. این محصول با توجه به ساختار بسیار راحت خود و از طرفی داشتن کوسن و پاف (زیر پایی) می تواند علاوه بر استراحت های کوتاه مدت و نشستن، فضایی برای دراز کشیدن نیز ایجاد کند به همین دلیل از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. این مبل راحتی شنی تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای، پذیرایی های سطحی، مطالعه و ... را برای شما راحت تر خواهد کرد. در ادامه مطلب به بررسی جزئیات ساخت و تولید این مبل بین بگ شنی خواهیم پرداخت تا قبل از خرید آشنایی لازم را داشته باشید...

مبل بین بگ بالش دار

طراحی و ساختار بدنه هپی چیر

طراحی و ساختار بدنه اصلی بین بگ پاف دار اینتکس به صورت گرد بوده و زمانی که پس از تولید و قبل از استفاده این کالا را تحویل می گیرید در حالت گرد و شکل نگرفته خواهد بود بنابراین پس از استفاده از مبل هپی چیر راحتی، با توجه به آناتومی بدن شما، تکیه گاه های دست و کمر شکل خواهد گرفت تا فضایی بسیار راحتی برای نشستن ایجاد کند. دلیل این نوع ساختار بدنه در داشتن خصوصیت انعطاف پذیری و حالت پذیری آن می باشد در نتیجه این محصول را به یک مبل بسیار راحت نسبت به انواع مبل چوبی، فلزی و مبل بادی تبدیل کرده است. همراه این کالا یک کوسن با بالشتک از جنس خود مبل و یک پاف یا همان زیرپایی جهت قرار دادن پا هنگام دراز کشیدن قرار داده شده است که امکاناتی مجزا برای این محصول به شمار می روند.

زیرپایی بین بگ و مبل شنی

کوسن بین بگ و مبل شنی

جنس بدنه و متریال داخلی هپی چیر

جنس بدنه اصلی بین بگ کوسن دار از پارچه مازراتی جیر بوده که راحت ترین و با کیفیت ترین پارچه استفاده شده در قسمت پوسته بیرونی محسوب می شود. این پارچه در رنگبندی های مختلفی تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش دهد. در داخل بدنه یک پارچه آستری قرار داده شده که درون آن را مواد یونولیتی تفکیک شده پر می کند تا شکل لازم را به این بین بگ بدهد. گرچه می توانید استفاده از مواد داخلی دیگر را در دستور تولید هنگام سفارش قرار دهید.

جنس پارچه بیرونی هپی چیر

پارچه مازراتی جیر که نوعی پارچه نرم و راحت محسوب شده دارای خاصیت ضد تعریق نیز می باشد. این پارچه دوخت های مقاومی داشته و به سادگی امکان جدا شدن از بدنه اصلی و شستشو توسط انواع ماشین لباس شویی را خواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم تنوع رنگ در این پارچه بالا بوده و رنگ آن به قدری ثبات داشته که به سادگی از بین نخواهد رفت. در قسمت کف این پارچه یک دریچه زیپ دار تعبیه شده تا علاوه بر تعویض و خارج کردن راحت پوسته بیرونی، امکان شارژ مواد داخلی را نیز فراهم سازد.

پارچه مازراتی و پورچه بین بگ

متریال مواد داخلی هپی چیر

یونولیت تفکیک شده و خرد شده با تراکم بالا، موادی تشکیل دهنده فضای داخلی این بین بگ خانگی زیر پایی دار می باشد. این مواد در داخل پاف و کوسن نیز قرار داده شده و دقیقا از متریال مشابه مبل بین بگ استفاده می کند. بهترین و راحت ترین مواد نسبت به یونولیت، الیاف بوده که با صرف هزینه بیشتر می توانید الیاف را جایگزین یونولیت کنید اما برای داشتن قیمتی مقرون به صرفه تر می توانید از مواد ترکیبی مانند یونولیت و ابر، یونولیت و الیاف و یا ابر و الیاف نیز استفاده نمایید.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات هپی چیر

ابعاد بین بگ پارچه ای زیر پایی دار اینتکس برابر با ۱۰۰ × ۱۰۰ × ۱۰۰ سانتی متر بوده که برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان مناسب خواهد بود. گرچه به دلیل خاصیت حالت پذیری بدنه، این ابعاد در زمان استفاده تغییر خواهد کرد. این کالای راحتی دارای وزنی حدود 7 الی 8 کیلوگرم می باشد. برای خرید بین بگ زیر پایی دار اینتکس به همراه پاف و کوسن کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به صورت حضوری و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل
دارای کوسن 40 × 40 سانتی متر
دارای پاف 50 × 40 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...