تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی عقب خودرو بسترن

از {{model.count}}

Bestune car airbed

تعداد
نوع
1,380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی عقب خودرو بسترن از سری تشک ماشین بادی برای انواع خودرو سدان از جمله بسترن و مدل های مشابه بوده که در رنگبندی مختلفی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این تنها محصول مختص استفاده در صندلی عقب خودرو شخصی خود نبوده بلکه با توجه به نوع طراحی بدنه می توانید در فضای بیرون خودرو و حتی به عنوان تشک بادی روی آب در استخره ها نیز استفاده نمایید به همین دلیل محصول بادی پر کاربردی محسوب می شود.

تشک بادی عقب خودرو بسترن یکی از پر فروش ترین تشک بادی ماشین عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که می تواند برای انواع خودرو های سواری مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول در واقع مخصوص صندلی عقب خوردو بوده و بر خلاف مدل های SUV که حالت تخت را داشته می تواند خارج از خودرو نیز استفاده شود. ساختار بدنه اصلی شامل دو پایه بادشو مجزا و یک تشک رویه بوده که هر سه قسمت توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. ویژگی خاصی که در این کالا تعبیه شده، یک لایه بادشو متصل شده بدنه تشک رویه با دریچه هوای جداگانه بوده تا امکان رگلاج و تغییر سایز این تشک را از نظر عرضی در داخل خودروی خود داشته باشید.

از خصوصیت های دیگر در زمینه طراحی بدنه می توان به رویه مواج برای راحتی بیشتر و عبور جریان هوا جهت کاهش تعریق افراد اشاره کرد. تشک ماشین بسترن ساخته شده از متریال پی وی سی وینیل با ساختار دو لایه بوده که در قسمت بیرونی آن از روکش وینیل و جیر استفاده شده است. از روکش جیر تنها برای رویه تشک استفاده شده تا در راحتی افراد هنگام نشستن و خواب موثر باشد. این متریال به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکی جمع شده و می تواند توسط ساک حمل خود با کمترین اشغال فضا حمل شود.

همچنین قابلیت تعمیر این نوع جنس بدنه باعث شده تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت باشد. گفتنی است که یک پمپ باد فندکی دو کاره با قابلیت مکش باد، یک پکیج تعمیرات و دو عدد بالش بادی کوچک در کنار این محصول به عنوان پر کاربرد ترین لوازم جانبی قرار داده شده است. برای خرید تشک بادی عقب خودرو بسترن می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
135 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دوکاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...