چادر مسافرتی

چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی مدل 68105

از {{model.count}}

bestway pavillo 68105 travel beach tent

تعداد
نوع
2,550,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی ساحلی دو نفره پاویلو بست وی از سبک ترین و بهترین چادر مسافرتی تولید شده برای استراحت های سطحی در سواحل و در شرایط جوی آرام بوده که با توجه به ابعاد باز شده خود قادر است تا 2 نفر را به شکل درازکش در خود جای دهد. چادر ساحلی 2 نفره بست وی ساختار راه اندازی عصایی داشته و پارچه آن در برابر نفوذ اشعه فرابنفش آفتاب مقاوم می باشد. این محصول به همراه یک ساک حمل و 4 میخ اتصال به زمین توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی یکی از سبک ترین و کوچک ترین چادر مسافرتی تولید شده توسط شرکت بست وی با نام تجاری پاویلو بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه این چادر ساحلی دو نفره مشابه یک چادر کوهنوردی بوده با این تفاوت که به صورت تک پوش ساخته شده است. بدنه اصلی از سه طرف کاملا بسته بوده و یک طرف آن برای ورود و خروج راحت باز می باشد از همین رو هیچ درب و پنجره ای برای آن تعبیه نشده است. از این چادر مسافرتی 2 نفره معمولا برای استراحت های کوتاه مدت در کنار سواحل و در شرایط جوی آرام استفاده می شود. ساختار راه اندازی آن نیز به صورت عصایی بوده از همین رو توسط فریم هایی از جنس فایبرگلاس در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شود. همراه این چادر میخ هایی جهت مهار روی زمین قرار داده شده است تا در کنار دو کیسه مخصوص پر کردن شن متصل شده به بدنه اصلی، استحکام لازم را برای این چادر در برابر وزش باد فراهم سازید.

جنس و متریال بدنه اصلی از پارچه پلی استر 190T بوده که از روکش UPF در قسمت بیرونی آن استفاده شده است. این روکش در برابر نفوذ اشعه فرابنفش آفتاب مقاوم بوده و حتی تا مقدار 300 میلی متر نیز در برابر نفوذ بارش باران مقاوم خواهد بود. این متریال در ابعاد بسیار کوچکتری قابل جمع شدن بوده و می توان به صورت دستی و یا توسط ماشین لباس شویی به راحتی شستشو داد. ابعاد راه اندازی شده چادر مسافرتی پاویلو برابر با (طول: 200 سانتی متر، عرض: 120 سانتی متر، ارتفاع: 95 سانتی متر) بوده که این ابعاد در حالت جمع شده به (طول: 54 سانتی متر، عرض: 10 سانتی متر، ارتفاع: 9 سانتی متر) می رسد از همین رو به راحتی توسط یک کوله پشتی نیز قابل حمل خواهد بود. ابعاد ذکر شده برای دراز کشیدن دو نفر مناسب خواهد بود. برای خرید چادر مسافرتی ساحلی دو نفره بست وی کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
200 × 120 × 95 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر با روکش UPF
جنس کف
پلی استر 190T
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
1.1 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای یک ورودی بزرگ
قابلیت دراز کشیدن 2 نفر
راه اندازی سریع و آسان
دارای دو کیسه مخصوص شن
دارای 4 عدد میخ مهار روی زمین
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...