تشک بادی داخل ماشین

تشک صندلی عقب ماشین دنا مدل 6070

از {{model.count}}

6070 Dena car air mattress

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب ماشین برای خودرو دنا و دنا پلاس به همراه پمپ باد فندکی و دو عدد بالش بادی مجزا و یک ساک حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس. تشک ماشین دنا در رنگبندی مختلفی تولید شده و ساختار بدنه دو تکه با قابلیت جدا شدن از پایه ها از سطح رویه دارد. ویژگی هایی همچون داشتن رویه مواج و ضد تعریق و از طرفی قابلیت استفاده مجدد از قسمت رویه در فضای بیرون از خودرو، مزیت های این محصول به حساب می آید.

تشک صندلی عقب ماشین دنا از پر طرفدار ترین تشک بادی ماشین تولید شده برای انواع خودرو های دنا بوده که توسط فروشگاه اینتکس در رنگبندی مختلف عرضه می شود. این محصول در میان متفاوت ترین نوع تشک بادی قرار گرفته زیرا علاوه بر قابلیت استفاده در خودرو ها به صورت مجزا در فضای خارج از ماشین نیز قابل استفاده می باشد. طراحی بدنه دو تکه که شامل پایه های بادشو و تشک رویه بوده هر کدام به صورت مجزا راه اندازی و باد می شوند به همین دلیل می توان به صورت جداگانه نیز از این محصول استفاده کرد. طراحی قسمت رویه آن مانند دیگر تشک های بادی به صورت مواج بوده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری کند.

تشک بادی صندلی عقب دنا ساخته شده از متریال پلاستیک PVC با روکش جیر در قسمت رویه و روکش وینیل در سایر قسمت های بدنه اصلی بوده از همین رو بدنه ای دولایه ایجاد کرده است تا در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته و از قابلیت تعمیر بهره مند است. ابعاد باد شده آن برابر با (طول: 130 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 45 سانتی متر) بوده و تا 300 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. از کاربردی ترین لوازم جانبی قرار داده شده همراه این تشک بادی ماشین می توان به پمپ باد فندکی، بالش بادی و ساک حمل اشاره کرد. برای خرید تشک صندلی عقب ماشین دنا کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش حضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.


تشک صندلی عقب ماشین دنا یکی از پر فروش ترین تشک بادی مخصوص انواع خودرو های سدان بوده که معمولا برای استفاده در مسافرت ها می تواند بسیار کاربردی باشد. این محصول طراحی و ساختار بدنه دو تکه داشته و از روند راه اندازی سریع و آسوده ای برخوردار خواهد بود. فراهم ساختن فضایی نرم و راحت جهت خواب و استراحت داخل خودرو وظیفه این نوع تشک بادی بوده که هم در سایز و هم در رنگبندی مختلفی تولید می شود. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد...

تشک بادی خوردو دنا

طراحی و ساختار تشک صندلی عقب

طراحی و ساختار تشک صندلی عقب خودرو در درجه اول به گونه ای بوده که فضای مخصوص قرار گیری پا در صندلی عقب را پر کرده و سطح رویه این قسمت را یکسان سازی می کند از همین رو امکان دراز کشیدن و نشستن بدون کفش نیز فراهم خواهد بود. پایه بادشو پر کننده فضای خالی صندلی عقب به صورت مجزا و تشک رویه نیز به صورت جداگانه باد شده و راه اندازی می شوند. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به رویه مواج آن اشاره کرد. این قسمت از تشک بدن افراد را به خوبی جذب کرده و با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. جهت راحتی بیشتر نیز دو عدد بالش بادی کوچک یا کوسن بادی در نظر گرفته شده که هر کدام به صورت مجزا باد می شوند.

تشک ماشین دنا

جنس و متریال تشک صندلی عقب

جنس و متریال تشک صندلی عقب ارزان از پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که تنها از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب و نشستن ایجاد کند. این متریال ضخامت لازم را برای مقاومت در برابر وزن افراد و باد زیاد داشته و به دلیل داشتن وزن سبک و انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر به راحتی قابل حمل خواهد بود. جهت حمل آسوده تر آن، یک ساک حمل ساده نیز در بسته بندی این کالا قرار داده شده است. لازم به ذکر است که به مزیت دیگر جنس بدنه این تشک نیز اشاره کنیم، این مزیت مربوط به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از این محصول بوده بنابراین جای نگرانی بابت یک بار مصرف بودن این کالا نخواهد بود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک صندلی عقب

ابعاد باد شده تشک داخل ماشین دنا برابر با (طول: 130 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 45 سانتی متر) بوده و تا مقدار 300 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت از همین رو می توانید با خیالی آسوده برای افراد سنگین وزن استفاده نمایید. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با احتساب لوازم جانبی خود وزن 4 کیلوگرمی خواهد داشت. لوازم جانبی همراه این محصول عبارتند از یک جفت بالش بادی، ساک حمل و همچنین پمپ باد فندکی که تنها امکان اتصال به برق فندکی خودرو را داشته و به جز عمل پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام خواهد داد تا نیازی به تخلیه هوا به صورت دستی نباشد.

تشک صندلی عقب دنا

در پایان....

تشک بادی صندلی عقب ماشین مخصوص سواری هایی مانند دنا، یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین تشک هایی بوده که برای ایجاد فضایی جهت استراحت و خواب در صندلی عقب تولید شده اند. این محصول ویژگی هایی همچون ساختار دو تکه داشته و از پمپ باد فندکی دو کاره، رویه ضد تعریق، بالش بادی مجزا و ساک حمل برخوردار است تا یک پکیج مقرون به صرفه برای استراحت در خودروی شخصی فراهم سازد. برای خرید تشک صندلی عقب خودرو دنا می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
130 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد فندکی دو کاره
دارای دو عدد بالش بادی مجزا
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...