تشک بادی

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 64757

از {{model.count}}

Intex air mattress for one person model 64757

تعداد
نوع
1,090,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 64757 از سری تولیدات با کیفیت برند اینتکس می باشد که دارای رویه ای از جنس مخمل و کف تهیه شده از پی وی سی دولایه ضدآب می باشد که مناسب برای استفاده در منزل و یا سفر و داخل چادر مسافرتی نیز می باشد. اطلاعات بیشتر درباره محصول را می توانید در بخش توضیحات و مشخصات محصول مشاهده نمایید.

تشک بادی 1 نفره اینتکس با عرض ۹۹ سانتی متر یک محصول با کیفیت و سبک می باشد که به سبب داشتن وزن ۲.۵ کیلوگرمی می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در سفر و یا استفاده در کمپینگ ها نیز باشد. از ویژگی های مثبت این تشک بادی تک نفره نمایندگی اینتکس می توان به استفاده از PVC به همراه روکش جیر اشاره نمود که به کمک آن می توانید ساعات طولانی از این محصول استفاده نموده و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد. پی وی سی چرمی استفاده شده در بخش کف نیز کاملا ضدآب بوده و می توانید از این محصول در فضاهای باز استفاده نمایید و نگران نفوذ آب و یا رطوبت به محصول نباشد.

از دیگر نقاط مثبت این تشک بادی یک نفره می توان به بسته بندی کوچک آن اشاره نموده که به جابجایی محصول نیز کمک بسزایی خواهد نمود. بسیاری از این محصول بعنوان تشک مهمان نیز استفاده می کنند که می تواند به سرعت راه اندازی شده و پس از استفاده جابجا شود و یا باد محصول را خالی کرده و در بسته بندی قرار داد. در بسته بندی این تشک بادی یک برچسب تعمیرات نیز قرار داده شده است که به کمک آن می توانید در صورت بروز مشکل برای محصول، قسمت مورد نظر را علامتگذاری نمایید تا در زمان مناسب اقدام به تعمیر آن نمایید. این محصول را می توانید از مستر اینتکس تهیه نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، با همکاران ما در بخش فروش محصولات ارتباط برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی مخملی
جنس کناره
پی وی سی چرمی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
2.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...