تشک بادی

تشک بادی مسافرتی یک نفره چانوداگ مدل FX8602

از {{model.count}}

chanodug FX8602 inflatable travel mat

تعداد
نوع
980,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی مسافرتی یک نفره چانوداگ یک تشک بادی کمپینگ می باشد که مناسب برای استفاده درون چادر مسافرتی نیز است. این تشک بادی یک نفره دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد و روی تشک به صورت مواج و ضد تعریق طراحی شده است. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

تشک بادی یک نفره چانوداگ مدل FX-8602 یکی از با دوام ترین تشک بادی های ساخته شده مناسب برای کمپنیگ و سفر می باشد که در ادامه توضیحات مفصلی راجع به کاربرد و ساخت این محصول به شما خواهیم داد. این تشک بادی یک نفره توسط برند چانوداگ ساخته شده است، چانوداگ یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم مسافرتی و کمپینگ می باشد، چانوداگ توانسته در این چند سال اخیر محصولات با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب را تولید و وارد ایران کند.

این تشک بادی دارای ابعادی برابر با 180 سانتی متر به طول، 47 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 8 سانتی متر دارد که مناسب برای استفاده در داخل چادر مسافرتی و چادر کوهنوردی می باشد. جنس بدنه ی این تشک بادی از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کاملا ضد حساسیت وضد بو می باشد و مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد. با توجه به ابعاد این تشک بادی و جنس بدنه ی تشک بادی تحمل وزنی برابر با 120 کیلوگرم دارد.این محصول در صورت جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال میکند که این امکان را به شما می دهد که بتوانید آن را در کوله پشتی خودتان قرار دهید.

شایان ذکر است که برای حمل راحت یک عدد کیف حمل نیز برای این تشک بادی تعبیه شده است. بر روی بدنه ی این تشک بادی یک عدد بالش بادی نیز تعبیه شده است که خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد.به یکی از مزیت های شاخص این تشک بادی مسافرتی را می توان به وجود پمپ باد پدالی سرخود اشاره کرد که با استفاده از آن می توانید تشک خودتان را به راحتی باد کنید. این تشک بادی در رنگ های مختلفی اعم از قرمز، سبز و سرمه ای ساخته شده است که در زمان سفارش می توانید آن را انتخاب کنید.برای خرید تشک بادی مسافرتی می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
180 سانتی متر
عرض
47 سانتی متر
ارتفاع
8 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی
جنس کناره
پی وی سی وینیل
وزن
910 گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای ساک حمل
دارای بالش بادی
دارای پمپ باد پدالی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...