تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی عقب ماشین پژو 2008

از {{model.count}}

Peugeot 2008 car air mattress

تعداد
نوع
1,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ماشین پژو 2008 از سری تشک داخل خودرو بادشو برای پر کردن و یکسان سازی سطح صندلی عقب بوده که به منظور استراحت و خواب در طول سفر مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تشک بادی علاوه بر داخل صندلی عقب خودرو خود می تواند به صورت مجزا در فضای بیرونی و حتی در آب استخر ها نیز به عنوان تشک بادی روی آب استخر کاربرد داشته باشد.

تشک بادی عقب ماشین پژو 2008، یکی از پر فروش ترین تشک بادی مخصوص خودرو های سدان از جمله خانواده پژو بوده که در رنگبندی مختلفی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ساختار دو تکه بوده و شامل پایه بادشو و تشک رویه می باشد از همین رو هر کدام از قسمت های نام برده شده به صورت مجزا توسط دریچه هوای مخصوص خود راه اندازی می شوند. پایه بادشو برای پر کردن فضای قرار گیری پا در صندلی عقب و تشک رویه نیز برای یکسان سازی سطح رویه کاربرد خواهد داشت.

تشک رویه به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر پوشش اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. برای راحتی بیشتر نیز دو عدد بالش بادی مجزا برای این محصول در نظر گرفته شده است. همچنین برای راه اندازی و باد کردن این تشک ماشین پژو یک پمپ باد فندکی در نظر گرفته شده که تنها با برق خودرو کار کرده و عمل مکش هوا یا وکیوم کردن را نیز انجام می دهد. جنس و متریال تشک داخل ماشین پژو 2008 از پلاستیک پی وی سی وینیل دو لایه بوده که تنها از روکش جیر برای سطح رویه جهت نرمی و راحتی بیشتر استفاده شده است. 

این متریال به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکی قابل جمع شده بوده به همین دلیل هنگام حمل جایگیری بسیار کمی را خواهد داشت. از ویژگی های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر آن در صورت آسیب دیدن و تمیز شدن آسان بدون شستشو اشاره نمود. برای خرید تشک عقب ماشین پژو 2008 کافیست سفارش خود را به صورت اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
138 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
44 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...