استخر بادی

استخر بادی عمیق اینتایم مدل YT-325

از {{model.count}}

intime yt-325 inflatable pool

تعداد
نوع
3,905,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی عمیق اینتایم با ظرفیت آب بالا یکی از پر فروش ترین استخر بادی بزرگ عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان و دراز کشیدن در آب برای سنین بزرگسال تولید شده است. این محصول دارای بدنه سه رینگ و کف بادشو بوده و از یک دریچه تخلیه آب به همراه شلنگ تخلیه بهره مند می باشد. این محصول نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ بادی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

استخر بادی عمیق اینتایم یکی از پر فروش ترین استخر بادی بزرگ عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال و همچنین برای آفتاب گرفتن سنین بزرگسال در آب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد باد شده (طول: 262 سانتی متر، عرض: 175 سانتی متر، ارتفاع: 60 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا مقدار حدودی 900 لیتر آب را در خود جای دهد. با وجود این فضا امکان استفاده از این استخر بادی بزرگ به عنوان استخر توپ بادی نیز فراهم خواهد بود. ساختار بدنه نیز به صورت سه رینگ بوده که هر رینگ بادشو توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. مهمترین ویژگی طراحی بدنه داشتن کف بادشو بوده تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند. در همین قسمت یک دریچه تخلیه آب نیز تعبیه شده تا روند راحت تری در خالی کردن آب استخر داشته باشید.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که از ساختار دو لایه برخوردار است به همین دلیل ضخامت و مقاومت لازم را در برابر دما و فشار متفاوت آب و همچنین نور آفتاب خواهد داشت از همین رو می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمود. دقت داشته باشید که در صورت استفاده در هر سطوحی، از یک زیرانداز مطمئن برای آن به کار ببرید. از ویژگی های بسیار خوب در متریال استخر بادی بزرگسال اینتایم می توان به قابلیت تعمیر و انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر اشاره کرد. وزن این محصول در حالت بسته بندی به 6 کیلوگرم رسیده و دارای یک شلنگ تخلیه آب همانند انواع وان بادی زیپدار خود می باشد. برای خرید استخر بادی عمیق اینتایم کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

استخر بادی عمیق اینتایم مدل YT-325 یکی از انواع استخر بادی بزرگ عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای تفریح و سرگرمی کودکان بالای 3 سال بوده که امکان درازکشیدن و نشستن افراد بزرگسال جهت آفتاب گرفتن و آب درمانی را فراهم نموده است. این استخر بادی کودک به دلیل وزن کم و ابعاد کوچک خود در حالت بسته بندی، قابلیت حمل و جا به جایی آسان تری را فراهم نموده و دارای ویژگی هایی همچون نرمی و راحتی، داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به استخر پیش ساخته و استخر بتنی و همچنین طراحی و ساختار متنوع می باشد به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.


طراحی و ساخت استخر بادی

استخر بادی بزرگسال از سه رینگ دولایه ای تشکیل شده است که هر کدام به صورت جداگانه باد شده و راه اندازی می شود. با توجه به داشتن طرح ماهی و آکواریمی در قسمت بیرونی بدنه، جلوه زیبایی به استخر داده تا مورد پسند سنین کودکان باشد. استخر بادی عمیق اینتایم دارای کفی بادشو بوده که به صورت مجزا با استفاده از پمپ باد، باد شده و راه اندازی می شود و مکانی نرم و راحت را برای کودکان و حتی بزرگسالان فراهم می کند. این استخر بادی دارای دریچه و شلنگ تخلیه آب می باشد که به راحتی آب استخر تخلیه می شود و پس از آن می توانید استخر را جمع کرده و بسته بندی نمایید. 


جنس بدنه استخر بادی

جنس و متریال استخر بادی با کف بادشو از پلاستیک PVC وینیل بوده که از مقاومت و ضخامت بالایی برخوردار بوده و در مقابل نور آفتاب، فشار و دمای بالای آب، ساییدگی های سطحی مشکلی پیش نخواهد آمد و آسیبی به آن وارد نخواهد شد و شما می توانید در هر گونه مکانی از آن استفاده نمایید. البته بهتر است برای مراقبت و طول عمر هرچه بیشتر این استخر بادی، قبل ازباد کردن و راه اندازی آن ها از یک زیر انداز مناسب زیر آن ها استفاده شود (برای جلوگیری از برخورد اشیاء نوک تیز به سطح استخر، ساییدگی های سطحی و راحتی هرچه بیشتر کودکان).همچنین بهتر است در مواقعی که استخر مورد استفاده  قرار نمی گیرد، آن را جمع کرده و در ساک و یا جعبه مخصوص خودش قرار داده و نگهداری نمایید و از قرار دادن بیش از حد آن ها زیر نور خورشید خودداری نمایید.


ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر بادی

طول این استخر بادی قابل حمل در زمان باز شدن و راه اندازی برابر با 262 سانتی متر و عرض آن 175 سانتی متر بوده و در حالت بسته بندی شده وزن 6 کیلوگرمی داشته از همین رو با کمترین اشغال فضا قابل حمل خواهد بود. این استخر بادی به دلیل داشتن وزن و حجم مناسب به راحتی توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی و استفاده در هر فضای مورد نظر خواهد بود. ارتفاع این استخر بادی 60 سانتی متر است که علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز می توانند برای دراز کشیدن، آفتاب گرفتن، آب درمانی و... از آن استفاده کنند و نهایت لذت را با استفاده از این استخر بادی خانگی تجربه نمایند.

شما می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ بادی نیزاستفاده کنید و یک تفریح مهیج را به کودکانتان هدیه کنید. این استخر بادی ظرفیت 900 لیتر آب را داشته از همین رو ظرفیت لازم را برای تفریح 3 الی 4 کودک به صورت همزمان خواهد داشت. جهت خرید استخر بادی بزرگ اینتایم می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش حضوری، تلفنی و همچنین آنلاین ثبت کنید.


سوالات متداول

  • آیا استخر بادی اینتایم نیاز به پمپ تصفیه دارد؟

خیر. معمولا استخر بادی تولید شده در مدل های مختلف به دلیل استفاده های مقطعی نیازی به پمپ تصفیه نداشته زیرا آب درون استخر هایی که یک الی دو روز ساکن هستند آسیبی نخواهد دید.

  • برای استفاده در فضای باز باید چه نکاتی را در نظر داشت؟

جهت راه اندازی و استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن برای قسمت کف استفاده کرده و استخر را برای ایجاد تعادل کامل در سطوحی کاملا صاف راه اندازی کنید تا از فشار های وارد شد به درز ها جلوگیری شود. همچنین در صورت استفاده طولانی مدت در برابر نور آفتاب توصیه می شود از یک سایه بان برای این محصول به کار ببرید.

طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
ظرفیت آب
900 لیتر
وزن
6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
طرح اقیانوس
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...