تخت بادی

تخت بادی کودک یونیکورن بست وی مدل 67713

از {{model.count}}

bestway 67713 unicorn baby air bed

تعداد
نوع
2,695,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی کودک بست وی یک نفره با طرح یونیکورن (اسب تک شاخ) از جدید ترین و جذاب ترین تخت خواب بادی برای سنین 2 الی 6 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای تشک داخلی با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی بوده که خود دارای رویه ای مواج و ضد تعریق به همراه بالش بادی سرخود می باشد از همین رو محلی بسیار راحت برای خواب فرزندان شما ایجاد می کند.

تخت بادی کودک بست وی با طرح یونیکورن، جدید ترین تخت خواب بادی یک نفره کودک جهت استفاده سنین بالای 2 الی 3 سال تا 6 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول یکی از جذاب ترین تخت کودک تولید شده محسوب می شود زیرا از رنگ و طراحی کودک پسندانه ای برخوردار است. طراحی تخت بادی تک نفره کودک به گونه ای بوده که از یک بدنه اصلی و یک تشک داخلی با قابلیت جدا شدن بهره مند است از همین رو می توان تشک داخلی را به صورت مجزا باد کرده و استفاده نمود. تشک داخلی رویه مواج و ضد تعریق داشته و قسمت فوقانی آن نیز یک بالش بادی تعبیه شده که با باد زدن به تشک به صورت خودکار راه اندازی می شود.
ابعاد باد شده تخت خانگی و سفری کودک بست وی برابر با (طول: 196 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) که تمامی قسمت های باد شده بدنه را شامل می شود. با توجه به کیفیت ساخت و ابعاد بدنه، تحمل وزن آن نیز به 72 کیلوگرم می رسد. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده و تنها از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده است از همین رو سطح رویه ای نرم و راحت برای خواب کودکان ایجاد کرده است. این متریال با توجه به ابعاد خود وزن مناسب 3.2 کیلوگرمی داشته و در حالت جمع شده ابعادی برابر با 30 × 39 × 9 سانتی متر دارد تا با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها قابل حمل باشد. برای خرید تخت بادی کودک 1 نفره بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.


تخت بادی کودک بست وی با طرح یونیکورن یکی از جدید ترین و متفاوت ترین تخت خواب بادی برای سنین زیر 6 سال بوده که جهت استراحت، خواب، مطالعه، بازی های رایانه ای و تماشای تلویزیون عرضه شده است. این محصول بر خلاف مدل های مخصوص سنین بزرگسال از ارتفاع کمتری در سطح نشیمنگاه برخوردار بوده و استفاده از آن برای کودکان بسیار راحت تر خواهد بود. گفتنی است که این تخت در یک مدل دیگر با طرح خرسی نیز تولید شده که برای پسران و دختران قابل استفاده می باشد. از مهمترین ویژگی های یک تخت بادی کودک می توان به وزن سبک، حجم کم، قیمت مقرون به صرفه و قابلیت حمل آن اشاره کرد به همین دلیل امکان استفاده از این محصول را در مسافرت ها نیز فراهم ساخته است.

تخت بادی کودک

طراحی و ساخت تخت بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی به گونه ای بوده که از تکیه گاه های بادشو با دریچه هوای مجزا جهت راه اندازی جداگانه برخوردار می باشد. این تکیه گاه ها برای زمانی که کودکان شما قصد تماشای تلویزیون و مطالعه را داشتند کاربردی خواهد بود. برای قسمت کف نیز از یک تشک بادی مجزا استفاده شده که در هر زمان امکان جدا کردن آن از بدنه اصلی و استفاده مجدد را فراهم می سازد. طراحی رویه این تشک به صورت مواج بوده و یک بالش سرخود روی آن تعبیه شده که با باد زدن به آن به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. ساختار مواج رویه علاوه بر پوشش اعضای بدن باعث عبور جریان هوا شده تا از تعریق بالای کودکان جلوگیری کند.

تخت بادی دو کاره کودک

جنس بدنه و متریال تخت بادی

همانطور که می دانید جنس بدنه مهمترین ویژگی در تولید و خرید تخت بادی کودک بوده از همین رو اهمیت بالایی در میان تولید کننده و مصرف کنندگان خواهد داشت. پلاستیک PVC با ساختار دو لایه، متریالی بوده که برای تولید این تخت استفاده شده و برای تمامی قسمت های بدنه به جز سطح رویه تشک از روکش وینیل استفاده شده است تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. برای سطح رویه تخت کودک نیز از روکش جیر استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. از ویژگی ها و خصوصیت های این نوع جنس بدنه می توان به وزن سبک، انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. دقت داشته باشید که از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و در صورت استفاده در فضای باز از یک زیرانداز مطمئن برای آن به کار ببرید.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

تخت بادی 1 نفره کودک دارای ابعاد باد شده (طول: 196 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده و تا مقدار 72 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین برای استفاده کودکان سنین زیر 6 سال بهترین گزینه خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای این تخت تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده از همین رو ارتفاع مفید دیواره های این محصول تا 15 سانتی متر خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3.2 کیلوگرمی عرضه می شود از همین رو جا به جایی آن را راحت تر کرده است.

تخت بادی دخترانه کودک

در پایان...

تخت بادی کودک بست وی با طرح یونیکورن (اسب تک شاخ) یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تخت خواب بادی کودکان محسوب شده دارای ویژگی هایی همچون تشک داخلی مجزا و تکیه گاه سرخود می باشد. این محصول توسط کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی شده و مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید تخت بادی کودک بست وی می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی و حضوری سفارش خود را تکمیل کنید.

طول
196 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
تحمل وزن
72 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
3.2 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
طراحی جذاب
بدنه ضدحساسیت
رویه جداشونده
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...