تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64164

از {{model.count}}

Intex double bed model 64164

تعداد
نوع
7,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64164 محصول لوکس شرکت اینتکس با ساختار دو طبقه می باشد که دارای شیارهای طبی می باشد که به خوبی گودی کمر را پر کرده و مشکلی در استفاده های طولانی مدت مشاهده نخواهید نمود. رویه مخملی ضد تعریق و کف ضدآب از ویژگی های تخت خواب بادی ۲ نفره اینتکس می باشد که در نمایندگی فروش محصولات بادی مستر اینتکس عرضه شده است.

تخت بادی دو نفره اینتکس محصول با کیفیت و لوکس شرکت اینتکس می باشد که به سبب ساختار دو طبقه توانسته است به یکی از محصولات پرطرفدار برند اینتکس تبدیل شود که البته این طراحی فقط در ظاهر نبوده و در داخل این تخت بادی شاهد دو طبقه الیاف ابریشمی جداگانه خواهید بود که به کمک این ساختار، در هنگام استفاده فشار وزن به خوبی بر روی تخت تقسیم خواهد شد و می توانید استراحت لذت بخشی را تجربه نموده و یک تخت خواب بادی طبی در اختیار داشته باشید.

ترکیب رنگ جذاب این محصول نیز در محبوب شدن این تخت بادی بی تاثیر نبوده است که یکی از معدود محصولات اینتکس می باشد که با این طیف رنگی عرضه شده است. بخش های کناری این محصول از وینیل دولایه و بخش کف تخت بادی نیز از وینیل دولایه بوده که مقاومت بسیار بالایی را در برابر اشیاء نوک تیز و ضربه و فشار مستقیم دارا می باشد. البته قابل تعمیر بودن اکثر محصولات اینتکس از جمله این تخت خواب بادی را می توان از ویژگی های مثبت این تولید کننده محصولات بادی اشاره نمود که این امر نیز در بخش تعمیرات مستر اینتکس قابل پیگیری خواهد بود.

دارا بودن پمپ باد برقی سرخود نیز یک مزیت برای این تخت خواب بادی محسوب می شود که می تواند به راحتی محصول را در زمان کوتاهی باد کرده و یا به کمک همین پمپ باد برقی، باد محصول را تخلیه نموده و محصول را وکیوم کنید. ساک حمل مخصوص جابجایی محصول را نیز می توان از دیگر ویژگی های این تخت خواب بادی دانست. اطلاعات بیشتر درباره این محصول بادی یا دیگر کالاها را می توانید از همکاران ما در بخش فروش محصولات بادی مستر اینتکس جویا شوید.


تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64164 با بدنه دو رنگ و ساختار دو طبقه زیبایی که دارد، یکی از پر طرفدار و پر فروش ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد. این تخت بادی به شکل دو طبقه ساخته شده و از شیارهای طبی برخوردار است که برای بیمارانی که از دردهای مفصلی رنج می برند، بسیار مناسب می باشد زیرا به خوبی گودی کمر را پر می کند و شما می توانید یک تخت طبی در اختیار داشته باشید.

تخت بادی اینتکس

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

این تخت بادی به علت وزن کم و قابلیت جا به جایی که نسبت به تخت های فلزی و چوبی دارد، می تواند گزینه  مناسبی برای استراحت های موقتی و دائمی در مسافرت، منزل و هر گونه مکان مورد نظر دیگری باشد. طول این تخت بادی دو نفره در حالت نصب شده و راه اندازی 203 سانتی متر، عرض آن 152 و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد و می تواند تا وزن 280 کیلوگرم را تحمل نماید. این در حالیست که وزن خود تخت بادی در حالت بسته بندی شده فقط 10 کیلوگرم می باشد و شما می توانید به راحتی آن را به هر مکانی حمل کرده و جا به جا نمایید.

طراحی و جنس بدنه تخت بادی

جنس رویه این تخت بادی از وینیل و روکش جیر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر اشیاء نوک تیز، ساییدگی های سطحی، فشار و ضربه بهره می برد و هیچ گونه مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. البته قابل ذکر است که این محصول دارای  برچسب تعمیرات می باشد و هر گونه مشکلی در بخش تعمیرات مستر اینتکس قابل پیگیری می باشد. جنس کناره آن نیز وینیل می باشد و در ساخت کف تخت بادی از وینیل دو لایه استفاده شده است که هر گونه آسیب را به حداقل می رساند. شکل این تخت بادی دو نفره اینتکس مستطیلی شکل بوده که هر دو طبقه با وجود طراحی مجزا به هم متصل شده اند که رویه آن از مخمل ضد تعریق و کفی آن ضد آب است. برای ساختار داخل این تخت بادی دو طبقه الیاف ابریشمی جداگانه به کار رفته است که این ساختار باعث تقسیم فشار وزن روی سطح تخت بادی شده و خوابی راحت و لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

ساک حمل تخت بادی اینتکس

نصب و راه اندازی تخت بادی

این محصول دارای پمپ باد متصل به بدنه می باشد که به راحتی با فشردن یه کلید، تخت مورد نظر به سرعت باد شده و راه اندازی می شود که این عمل معمولا 4 الی 5 دقیقه زمان می برد. بهتر است برای جلوگیری از هرگونه برخورد احتمالی اشیاء تیز به کفی تخت بادی، قبل از راه اندازی آن از یک زیرانداز استفاده شود و 10 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد. برای بسته بندی و تخلیه باد نیز با فشردن همان کلید پمپ، باد تخت را وکیوم کرده و با قدرت مکش قوی که دارد، باد تخت را به راحتی تخلیه می کند. کسانی که از کمبود فضا در منزل رنج می برند می توانند پس از استفاده از تخت بادی و استراحت، باد آن را تخلیه کرده و آن را در ساک مخصوص خودش قرار دهند و به مکانی دیگر انتقال دهند. برای خرید تخت بادی دو نفره مدل اینتکس و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
تحمل وزن
۲۸۰ کیلوگرم
جنس رویه
وینیل و روکش جیر
جنس کناره
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
وزن
۱۰ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...