تشک بادی روی آب

تشک روی آب یونیکورن اینتکس مدل 57291

از {{model.count}}

intex 57291 unicorn air mattress on water

تعداد
نوع
2,970,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب یونیکورن اینتکس مناسب بزرگسالان، از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این محصول طراحی و رنگ های جذابی داشته و می تواند همزمان برای دو نفر در سنین بزرگسال نیز استفاده شود. از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به وزن و حجم کم در حالت جمع شده و همچنین داشتن دو دستگیره تعادل روی بدنه اصلی اشاره کرد.

تشک روی آب یونیکورن اینتکس بزرگسال، یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی استخری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق و آرام تولید شده است. این محصول سایز کوچک و یک سایز بسیار بزرگ (چند نفره) نیز داشته که در میان پر فروش ترین ها قرار می گیرد. همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده، طراحی بدنه اصلی به گونه ای بوده که امکان نشستن یک الی دو نفر در سنین بزرگسال را فراهم می سازد. قسمت جلوی بدنه دو دستگیره پلاستیکی جهت تعادل بیشتر تعبیه شده تا در صورت حرکت داشتن روی آن احساس امنیت کنید.

ابعاد باد شده تشک بادی روی آب اینتکس برابر با (طول: 251 سانتی متر، عرض: 163 سانتی متر، ارتفاع: 145 سانتی متر) بوده و قادر است تا 100 الی 120 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 2.3 کیلوگرمی عرضه می شود از همین رو می توانید این محصول را حجم کمتری به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال بدنه در مسافرت ها حمل کنید. 

این محصول ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده از همین رو در برابر فشار و دمای متفاوت آب و بخصوص نور آفتاب مقاومت خوبی خواهد داشت. از طرفی به دلیل داشتن قابلیت تعمیر، امکان استفاده مجدد از این محصول خواهد بود. برای خرید تشک بادی روی آب یونیکورن بزرگسال کافیست این کالا را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
251 سانتی متر
عرض
163 سانتی متر
ارتفاع
145 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای رویه مواج
دارای دستگیره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...