استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 59419

از {{model.count}}

intex 59419 kid inflatable pool

تعداد
نوع
935,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل 59419، یکی از مقرون به صرفه ترین استخر بادی برای تفریحات آبی بوده که جهت استفاده در فضای بسته منزل، فضای باز همچون ویلا و باغ برای کودکان بالای 3 سال کاربرد خواهد داشت. این استخر ساختار بدنه سه رینگی داشته و به عنوان استخر توپ بادی نیز قابل استفاده خواهد بود.

استخر بادی کودک اینتکس با طراحی گرد، یکی از پر فروش ترین استخر بادی ارزان و مقرون به صرفه تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و توپی کودکان بالای 3 سال عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای با طراحی سه رینگ بادشو بوده که هر رینگ بادشو توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. قسمت کف استخر به صورت ساده طراحی شده از همین رو برای استفاده در هر سطحی بهتر است از یک زیرانداز نرم مانند تاتامی و یا فوم های نرم استفاده کنید تا کودکان شما احساس راحتی در داخل استخر داشته باشند. طراحی بیرونی نیز به گونه ای بوده که از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده از همین رو در زیبا تر شدن ظاهر استخر موثر بوده است.

استخر بادی خانگی کودک تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی نرم و با انعطاف پذیری بالا می باشد در نتیجه هنگام تخلیه باد و جمع کردن آن، حجم بسیار کمی برای حمل راحت تر به خود می گیرد. لازم به ذکر است که این نوع جنس بدنه در برابر نور آفتاب در زمان استفاده در فضای باز مقاوم بوده و در برابر آب گرم نیز آسیب پذیر نخواهد بود اما هنگام عدم استفاده بهتر است استخر را جمع کرده و در فضایی مطمئن و به دور از آفتاب قرار دهید. این محصول با قطر 114 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر می تواند تا مقدار 132 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین برای استفاده دو کودک به صورت همزمان بهترین گزینه خواهد بود.

برای راه اندازی استخر بادی طرح خال دار اینتکس نیاز به تهیه پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس خواهد بود. برای این استخر تهیه پمپ باد دستی سایز کوچک نیز کافی بوده و نیازی به هزینه های بیشتر برای تهیه پمپ باد قوی تر نخواهد بود. برای خرید استخر بادی کودک اینتکس می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
114 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت
132 لیتر
وزن
850 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالای 3 سال
دارای سه دریچه هوا برای راه اندازی
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
بسیار سبک و کمجا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...