میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو مسافرتی پنج فنره APD

از {{model.count}}

APD foldable travel chair

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
479,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو مسافرتی پنج فنره ای پی دی یکی از مقرون به صرفه ترین صندلی تاشو ایرانی تولید شده با کیفیت ساخت بالا برای استفاده در مسافرت ها و همچنین محل کار و منزل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این صندلی تاشو یک نفره دارای تحمل وزن بالایی بوده و از رنگبندی مختلف بهره می برد.

صندلی تاشو مسافرتی پنج فنره آتروپاد یکی از با کیفیت ترین صندلی تاشو تولید شده فنری ایرانی بوده که برای استفاده در سفر های مختلف، محل کار، ویلا و منزل عرضه شده است. طراحی و ساختار این صندلی تاشو سفری بر خلاف مدل های استوانه ای به صورت کتابی باز و بسته شده از همین رو نسبت به مدل های استوانه ای ابعاد جمع شده بیشتری دارد. بدنه اصلی شامل فریم های تاشو، پارچه ضخیم و 5 فنر فلزی متصل کننده بوده که استحکام لازم را برای این محصول فراهم ساخته اند از همین رو تحمل وزن 120 کیلوگرمی را به ارمغان آورده است تا خیال افراد سنگین وزن نیز بابت استفاده از این صندلی مسافرتی راحت باشد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به تسمه پارچه ای تعبیه شده در قسمت زیر نشیمنگاه و همچنین اهرم های پلاستیکی ضد لغزش در پایه ها اشاره کرد.

جنس بدنه اصلی از پارچه سومیت بوده که نوعی پارچه ضخیم با ساختار دولایه و مشابه پارچه های برزنتی می باشد از همین رو در برابر نور آفتاب، برخورد آب و همچنین فرسودگی مقاوم خواهد بود. این پارچه دارای دوخت های مقاومی بوده که روی فریم اصلی پیاده سازی شده است. آلیاژ به کار برده شده در فریم ها نیز از نوع فلز سبک و کاملا ضد زنگ می باشد به همین دلیل طول عمر بالایی خواهند داشت. این آلیاژ در هر نوع شرایط جوی مقاومت بالایی داشته و به دلیل استفاده از یراق های قوی در افزایش استحکام صندلی تاشو 5 فنره موثر بوده است. جهت خرید صندلی تاشو مسافرتی ارزان و ایرانی ای پی دی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش کنید.

طول
53 سانتی متر
عرض
45 سانتی متر
ارتفاع
78 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه سومیت
جنس فریم
فلزی
وزن
3.2 کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای 5 فنر اتصال مقاوم
دارای تسمه در زیر نشیمنگاه
دارای اهرم های ضد لغزش در پایه ها
دارای ساک حمل
دارای رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...