تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین لیفان

از {{model.count}}

lifan car air mattress

تعداد
نوع
1,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب ماشین لیفان یک محصول بسیار کاربردی برای خودرو میباشد که در طول سفر می توانید از صندلی عقب خود به عنوان تشک بادی استفاده کنید و به راحتی استراحت کنید. این تشک بادی صندلی عقب خودرو در رنگ بندی مختلف به همراه لوازم کامل نظیر، پمپ باد فندکی دو کاره، بالش بادی، ساک حمل و برچسب تعمیرات قرار گرفته شده است.

تشک بادی صندلی عقب ماشین لیفان از سری تشک ماشین های ساخته شده مناسب برای خودروی لیفان می باشد، تشک ماشین به عنوان یکی از محصولات پر کاربرد برای خودرو استفاده می شود. با خرید تشک ماشین به راحتی می توانید صندلی عقب خودروی خود را به عنوان یک تخت خوابی راحت استفاده کنید و در طول مسیر مسافرت بر روی آن استراحت کنید. بیشترین کاربرد تشک ماشین برای کودکان در مسافرت می باشد. تشک در انواع مختلفی ساخته شده است که این مدل یکی از پرفروش ترین و مقاوم ترین آنها می باشد.

تشک ماشین در سه نوع یک تکه، دو تکه و سه تکه طراحی شده است که این مدل به صورت سه تکه می باشد و به این معنی است که قسمت کف پایی تشک دو تکه می باشد و که یک قسمت پشت صندلی راننده و یک قسمت دیگر پشت صندلی شاگرد قرار میگیرد. شایان ذکر است که این مدل دارای کفی مجزا نسبت به تشک است که این خودش یک مزیت محسوب می شود.

جنس بدنه این تشک بادی داخل ماشین از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و تحمل وزن می باشد. رویه تشک ماشین لیفان از جیر ساخته شده است که از تعریق شما جلوگیری می کند و همچنین دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد. ابعاد تشک ماشین لیفان برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تشک ماشین می باشد.

در داخل بسته بندی این محصول یک سری لوازم جانبی که کاربرد بالایی دارند نیز قرار گرفته شده است که عبارت اند از برچسب تعمیرات، پمپ باد فندکی دو کاره بالش بادی، ساک حمل. پمپ باد فندکی دو کاره این امکان را برای شما فراهم میکند که تشک را باد کرده و در صورت لزوم باد آن را تخلیه کنید. تحمل وزن تشک بادی صندلی عقب نیز برابر با 240 کیلوگرم است. این محصول در رنگ بندی مختلفی ساخته شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین لیفان می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام کنید.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...