تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی ردیف عقب ماشین ریسپکت

از {{model.count}}

respect car air mattress

تعداد
نوع
1,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ردیف عقب ماشین ریسپکت یک وسیله بسیار کاربردی در سفر برای خودرو می باشد که با خرید این محصول به راحتی می توانید در هنگام سفر از آن در خودوری خود استفاده کنید. این تشک در رنگبندی همراه پمپ باد فندکی، بالش بادی، برچسب تعمیرات در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس بفروش می رسد.

تشک بادی ردیف عقب ماشین ریسپکت از سری تشک ماشین های ساخته شده مناسب برای خودروی ریسپکت می باشد، با خرید تشک ماشین به راحتی می توانید در داخل خودروی خود استراحت کنید، بیشترین کاربرد تشک ماشین در هنگام مسافرت می باشد که از این محصول برای کودکان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. تشک بادی ماشین دارای انواع مختلفی می باشد که این تشک ماشین یکی از بهترین انواع می باشد.

تشک بادی صندلی ماشین در سه نوع ساخته شده است، تشک بادی صندلی ماشین یک تکه، تشک بادی صندلی ماشین دو تکه و سه تکه که این مدل از نوع سه تکه می باشد که دارای یک تکه تشک بادی روی صندلی و دو تکه بادی هم در پشت صندلی به عنوان پایه تشک بادی قرار میگیرد. در بسته بندی تشک صندلی عقب ماشین ریسپکت یک عدد تشک، دو عدد کف پایی بادی، دو عدد بالش بادی، یک عدد برچسب تعمیرات و همچنین ساک حمل تعبیه شده است که استفاده از تشک را بسیار راحت میکند.

تشک بادی صندلی عقب ماشین ریسپکت از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول مقاومت آن را تا حد بسیار زیادی افزایش داده است. رویه این تشک بادی از جیر ساخته شده است که ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین به دلیل استفاده از ساختار مواجی شکل از تعریق شما جلوگیری می کند. شایان ذکر است که این محصول دارای ابعادی برابر با 130 سانتی متر طول، 80 سانتی متر عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل ماشین می باشد.

با توجه به ابعاد و متریال استفاده شده در ساخت این محصول دارای تحمل وزنی معادل با 240 کیلوگرم دارد که تحمل وزنی ایده آل برای تشک ماشین می باشد. برای خرید و قیمت تشک بادی ردیف عقب ماشین ریسپکت می توانید از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...