چادر مسافرتی

چادر گتر دار کوهنوردی اسنوهاک 4 نفره مدل دیسکاوری

از {{model.count}}

Discovery 2 person mountaineering tent with gaiter

تعداد
نوع
5,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کوهنوردی 4 نفره اسنوهاک مدل گتر دار، از جدید ترین چادر ارتفاع تولید شده توسط برند اسنوهاک بوده که برای سفر های طبیعت گردی، کمپ و بخصوص کوهنوردی در رنگبندی مختلف توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این محصول ساختار دوپوش و کاملا ضد آب داشته و از دو درب پشه بند دار با انباری یا آشپزخانه در مقابل درب ها بهره می برد.

چادر گتر دار کوهنوردی اسنوهاک 4 نفره مدل دیسکاوری، بهترین و با کیفیت ترین چادر مسافرتی تولید شده توسط شرکت اسنوهاک بوده که برای سفر های مختلف از جمله ارتفاعات عرضه شده است. این محصول در ظرفیت های 2 نفره و 3 نفره نیز تولید شده و این مدل بزرگترین سایز سری دیسکاوری این برند محسوب می شود. همانطور که می دانید ساختار راه اندازی این محصول به صورت عصایی بوده و توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ و سبک نصب می شود. نوع اتصال فریم یا میله ها به صورت گیره ای بوده به همین دلیل به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن قابل نصب می باشند. همچنین توسط میخ و طناب مخصوص همراه چادر می توانید فریم و بدنه اصلی را به همراه پوشش دوم روی زمین مهار کنید تا در برابر وزش باد مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

جنس بدنه اصلی از پارچه پلی استر با سقف مش (توری) بوده که به تنهایی بهترین چادر برای استفاده در فصول گرما محسوب می شود زیرا موجب تهویه بالای اتاقک خواهد شد. در صورت استفاده در فصول سرد سال نیز می توانید از پوشش دوم آن استفاده کنید. پوشش دوم تولید شده از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد. ترکیب این دو متریال باعث شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ بارش باران و برف و همچنین اشعه آفتاب داشته باشد. پوش دوم چادر کوهنوردی اسنوهاک ضد آب در مقایسه با مدل های ساده دارای گتر بوده تا باعث جلوگیری از بارش باران به قسمت کف چادر شود. این پوشش باعث ایجاد دو فضای خالی در مقابل دو درب بدنه شده که به عنوان آشپزخانه یا انباری قابل استفاده خواهد بود. برای خرید چادر کوهنوردی گتر دار اسنوهاک می توانید به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد
330 × 250 × 130 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم ضد زنگ
وزن
3.2 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...