میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز صندلی تاشو 1 نفره مسافرتی آتروپاد مدل APD-1

از {{model.count}}

APD-1 folding chair and table

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
نوع میز
نوع میز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز صندلی تاشو 1 نفره مسافرتی آتروپاد مدل APD-1، یکی از پر فروش ترین ست میز صندلی تاشو ایرانی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در کنار داشتن قیمت مقرون به صرفه از کیفیت ساخت و متریال بسیار خوبی نیز بهره مند می باشد. در این محصول امکان انتخاب نوع صندلی و نوع میز فراهم و دارای رنگبندی مختلف، چه در صندلی و چه در میز بوده و هر کدام به صورت مجزا دارای یک ساک حمل برای جا به جایی راحت تر می باشند.

میز صندلی تاشو 1 نفره مسافرتی آتروپاد مدل APD-1، یکی از انواع ست میز صندلی تاشو ایرانی و مقرون به صرفه عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در سفر های کمپینگ و  طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در واقع شامل دو مدل صندلی 5 فنره (ساده و فوم دار) و دو مدل میز تاشو (پارچه ای و فایبرگلاس) بوده که هر مدل صندلی و میز می تواند به انتخاب شما در زمان ثبت سفارش در یک پکیج عرضه شود. 

طراحی و ساختار صندلی بسیار مقاوم بوده و کفی آن دارای یک تسمه و 5 فنر فلزی برای ایجاد تحمل وزن بالا می باشد. برای جلوگیری از حرکت های اضافی روی زمین و همچنین جلوگیری از لغزش، از اهرم های پلاستیکی در قسمت پایه ها استفاده شده که امکان جدا شدن را نیز دارند. تفاوت صندلی فوم دار با ساده در داشتن یک لایه فوم ضخیم در قسمت کف و همچنین یک جیب زیپ دار در قسمت پشت تکیه گاه می باشد از همین رو مقدار با یکدیگر تفاوت قیمت دارند.

بر خلاف صندلی ها که قابلیت تاشو داشته، میز این ست مسافرتی چه مدل پارچه ای و چه مدل فایبرگلاس امکان جدا شدن پایه ها و صفحه رویی را داشته از همین رو حجم و ابعاد بسیار کمتری را در حالت جمع شده به خود می گیرد. جنس پارچه به کار رفته در صندلی و میز پارچه ای از نوع پارچه سومیت بوده که در برابر آب و نور آفتاب مقاومت بسیار خوبی دارد. پارچه ای با دوخت های مقاوم که تاثیر بسزایی در افزایش مقاومت آن در برابر وزن بالای افراد مصرف کننده خواهد داشت. در میز فایبرگلاس نیز از متریال پلاستیک مقاوم طرح دار برای قسمت رویه به کار برده شده است. این رویه طراحی آکاردئونی داشته به همین دلیل زمان جمع کردن اندازه و حجم کمی را به خود خواهد گرفت.

قسمت رویه میز ها در واقع روی فریم هایی از جنس فلز روکش دار بسیار سبک و ضد زنگ نصب شده که بر خلاف وزن کم خود، به دلیل طراحی ارگونومیک، موجب افزایش تحمل وزن آن تا مقدار 120 کیلوگرم برای صندلی و 40 کیلوگرم برای میز شده است. بر خلاف پارچه به کاربر شده در صندلی که از نوع ساده بوده، پارچه به کار برده شده در میز پارچه ای به صورت دو لایه دوخته شده و در قسمت های میانی آن از میله های فلزی جهت استحکام بیشتر به استفاده شده است که در زمان نصب کاملا قابل لمس خواهند بود.

ابعاد صندلی تاشو 5 فنره ساده و همچنین فوم دار این ست برابر با (طول: 53 سانتی متر، عرض: 65 سانتی متر، ارتفاع: 78 سانتی متر)، میز تاشو پارچه ای معادل (طول: 75 سانتی متر، عرض: 55 سانتی متر، ارتفاع: 53 سانتی متر) و میز فایبرگلاس نیز برابر با (طول: 67 سانتی متر، عرض: 50 سانتی متر، ارتفاع: 65 سانتی متر) در حالت باز شده خواهد بود. این میز صندلی تاشو مسافرتی ارزان مجموعا بین 5.6 الی 7.1 کیلوگرم وزن داشته نسبت به انتخاب نوع صندلی در این بازه متغیر خواهد بود.

میز و صندلی هر کدام به صورت مجزا دارای یک ساک حمل مخصوص بوده تا علاوه بر حمل راحت تا حدودی از وارد شدن آسیب به آنها جلوگیری شود. برای خرید میز صندلی تاشو 1 نفره مسافرتی آتروپاد کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را در نوع و رنگبندی مختلف ثبت کنید.

ابعاد صندلی ها
53 × 65 × 78 سانتی متر
ابعاد میز پارچه ای
75 × 55 × 53 سانتی متر
ابعاد میز فایبرگلاس
67 × 50 × 65 سانتی متر
تحمل وزن
صندلی ها: ۱۲۰ کیلوگرم
میز ها: ۴۰ کیلوگرم
جنس بدنه صندلی ها
پارچه سومیت
جنس رویه میز ها
پارچه سومیت
فایبرگلاس
جنس فریم و پایه ها
گالوانیزه و فلز ضد زنگ
وزن ست صندلی ساده + میز پارچه ای
۵.۶ کیلوگرم
وزن ست صندلی فوم دار + میز پارچه ای
5.95 کیلوگرم
وزن ست صندلی ساده + میز فایبرگلاس
6.75 کیلوگرم
وزن ست صندلی فوم دار + میز فایبرگلاس
7.1 کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگبندی مختلف برای صندلی ها و میز پارچه ای
میز فایبرگلاس به صورت تک رنگ
اهرم های پلاستیکی برای صندلی ها و میز جهت جلوگیری از لغزش
تسمه فلزی در داخل دسته صندلی ها برای استحکام بیشتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...