تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی ماشین تویوتا CH-R

از {{model.count}}

Toyota CH-R car air mattress

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ماشین مخصوص تویوتا سی اچ آر از دسته لوازم بادی برای استراحت و خواب در قسمت صندلی عقب خودروی خود بوده که برای سفر های طولانی گزینه بسیار کاربردی محسوب می شود. این تشک ماشین بادی نه تنها در خودروی CH-R بلکه در صندلی عقب انواع خودرو های مشابه نیز قابل استفاده می باشد. با توجه به ساختار دو تکه این محصول، می توانید از تشک رویه در فضای باز و حتی روی آب استخر ها نیز استفاده نمایید.

تشک بادی ماشین تویوتا CH-R، محصولی پر طرفدار و پر کاربرد از سری لوازم بادی در زمینه استراحت و خواب در صندلی عقب خودرو شخصی بوده که توسط فروشگاه اینتکس در رنگبندی مختلفی عرضه می شود. این کالا امروزه به یکی از محصولات ضروری در سفر های طولانی مدت با خودرو شخصی محسوب شده زیرا باعث ایجاد فضایی نرم و راحت برای خواب و همچنین استراحت های کوتاه مدت در فضای داخلی خودرو می شود. نوع متریال و جنس بدنه استفاده شده در این تشک صندلی عقب خودرو سی اچ آر از پی وی سی دو لایه وینیل با رویه جیر بوده که نه تنها دارای وزن سبک و حجم کم در حالت جمع شده بوده بلکه به سادگی قابل تمیز شدن و حتی دارای امکان تعمیر نیز خواهد بود بنابراین خایل مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت خواهد بود.

ساختار تشک خودرو تویوتا سی اچ آر به صورت دو تکه بوده و شامل پایه بادشو برای پر کردن فضای خالی صندلی عقب و یک تشک رویه برای یکسان سازی این قسمت می باشد که هر کدام توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شوند. برای باد کردن نیز شرکت تولید کننده یک پمپ باد فندکی مخصوص برق خودرو در نظر گرفته تا علاوه بر باد کردن سریع امکان مکش هوا و وکیوم کردن این تشک را در بازه زمانی کوتاهی داشته باشید. از دیگر خصوصیت های تشک بادی داخل ماشین تویوتا می توان به رویه مواج و ضد تعریق، داشتن دو بالش بادی مجزا و همچنین ساک حمل اشاره نمود. برای خرید تشک بادی ماشین CHR کافیست پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

طول
138 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
44 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...