تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی عقب خودرو x33

از {{model.count}}

x33 back seat air mattress

تعداد
نوع
1,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی عقب خودرو x33 از سری تشک بادی ماشین برای خودرو های کراس اُور بوده که توسط فروشگاه اینتکس در رنگبندی مختلفی عرضه می شود. این محصول در کنار کاربردی که برای استفاده در داخل خودرو شخصی داشته می تواند در فضای باز و حتی به عنوان تشک بادی روی آب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. لازم به ذکر است که تشک خودرو تولید شده برای خودرو های مشابه نیز قابل استفاده می باشد.

تشک بادی عقب خودرو x33 نمونه ای دیگر از سری تشک بادی خودرو ام وی ام محسوب شده که برای پر کردن و یکسان سازی سطح صندلی عقب جهت خواب و استراحت های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع تشک بادی خودرو نمونه ای متفاوت از دسته تشک بادی های عرضه شده در بازار بوده که امروزه در میان مهمترین لوازم استراحت و خواب در خودروی شخصی شناخته می شود از همین رو فضایی راحت برای خواب و استراحت ایجاد خواهد کرد. ساختار بدنه این محصول به شکل دو تکه بوده و شامل پایه بادشو برای پر کردن فضای خالی صندلی عقب و یک تشک مواج می باشد.

هر دو قسمت از بدنه اصلی توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شوند. برای این کار یک پمپ باد فندکی دوکاره همراه این کالا قرار داده شده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. همچنین دو عدد بالش بادی مجزا و یک ساک حمل نیز به عنوان لوازم جانبی پر کاربرد در نظر گرفته شده است. برای تولید تشک ماشین ایکس 33 از متریال پلاستیک PVC وینیل با دوام بالا استفاده شده که هم دارای قابلیت ضد آب بوده و هم در برابر نور آفتاب مقاوم می باشد.

این متریال در واقع به دلیل انعطاف بالای خود می تواند در ابعاد کوچکی جمع شده از همین رو اشغال فضای بسیار کمی را در کنار وزن سبک خود خواهد داشت. برای قسمت رویه این محصول از یک روکش پارچه ای جیر استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. روکش جیر در کنار طراحی مواج رویه تاثیر بسزایی در کاهش تعریق افراد خواهد داشت. برای خرید تشک بادی عقب خودرو ام وی ام X33 می توانید به روش حضوری، اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دوکاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...