استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس مدل 26356

از {{model.count}}

intex 26356 portable pool

تعداد
نوع
62,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس از پر طرفدار ترین و کاربردی ترین استخر فریمی مستطیلی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به دو روش روکار و توکار قابلیت نصب دارد. این محصول بدنه و فریم هایی بسیار مقاوم داشته و به همراه خود یک پمپ تصفیه، درپوش، زیرانداز و نردبان دارد. این کالا نه تنها برای تفریحات آبی بلکه می تواند در صنعت پرورش ماهی و کشاورزی نیز بسیار کاربردی باشد.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 5 متری، یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر ویلا و باغ عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها کهت تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول طراحی بدنه مستطیلی شکل داشته و بدنه آن شامل نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد. از مهمترین قابلیت های استفاده از این استخر پیش ساخته اینتکس می توان به امکان جا به جایی و نصب در هر مکانی بخصوص فضای باز و حتی به دو روش روکار و یا توکار اشاره کرد بنابراین برای احداث استخر پیش ساخته با توجه به روند نصب خاص خود، بهتر است از نصاب های شرکت مستر اینتکس بهره مند شوید.

استخر پیش ساخته خانگی اینتکس ابعاد راه اندازی شده (طول: 549 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) داشته و با توجه به عمق مفید 122 سانتی متری می تواند تا مقدار 17203 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو با این حجم آب، استخری کاربردی محسوب خواهد شد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه شنی همراه این استخر پاک سازی می شود. پمپ تصفیه ای که قادر است در هر ساعت 6820 لیتر آب را تصفیه و حتی شفاف سازی کند. این پمپ تصفیه آب از طریق دو دریچه آب تعبیه شده روی بدنه اصلی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دو دریچه تخلیه نیز در قسمت کف به کار رفته تا در زمان عویض آب کار آسان تری در پیش داشته باشید.

استخر پیش ساخته پرورش ماهی و کشاورزی اینتکس بدنه ای تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی داشته که بدنه ای ضخیم و مشابه با برزنت ایجاد کرده است از همین رو در برابر ساییدگی های سطحی، نور آفتاب، دما و فشار آب مقاومت لازم را خواهد داشت. این بدنه توسط فریم و پایه هایی آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی و شکل می گیرد. این فریم ها خود دارای وزن سبکی بوده اما تحمل فشار بالایی دارند. از طرفی به دلیل ضد زنگ بودن خود به هیچ عنوان حالت فرسودگی به خود نخواهند گرفت.

لوازم جانبی همراه این استخر پیش ساخته عمیق، علاوه بر پمپ تصفیه آب شنی، یک نردبان با قابلیت نصب مجزا، یک زیرانداز و یک درپوش بوده که مهمترین لوازم برای هر نوع استخر پیش ساخته فریمی محسوب می شود. برای خرید استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس می توانید با مشاوره گرفتن از همکاران ما، محصول مورد نظر را به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری ثبت سفارش نمایید.

طول
549 سانتی متر
عرض
274 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
عمق
122 سانتی متر
ظرفیت
17203 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
127 کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۶۸۰۰ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...