سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان مسافرتی پارچه نانو همسفر

از {{model.count}}

HS-25 Hamsafar portable sunshade

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
1,490,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان مسافرتی پارچه نانو همسفر یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین سایبان میز صندلی تاشو عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای رنگبندی مختلف می باشد. این محصول دارای ساختار راه اندازی چتری بوده و از فریم و مسوار های فلزی کاملا ضد زنگ برخوردار است. این کالا بهترین گزینه برای حفظ افراد در برابر بارش باران، نور و اشعه آفتاب خواهد بود.

سایه بان مسافرتی پارچه نانو همسفر از بهترین و با کیفیت ترین سایبان سفری و سایه بان میز صندلی تاشو مسافرتی بوده که در رنگبندی مختلف توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول مانند مدل های مشابه ساختار راه اندازی مشابهی داشته و به صورت چتری نصب و جمع می شود از همین رو کار را برای استفاده از آن راحت تر کرده است. متریال اصلی سایه بان از پارچه نانو ضد آب شده بوده که پارچه ای مقاوم در برابر نفوذ باراش باران، اشعه و نور آفتاب می باشد تا فضایی امن برای نشستن در فضای باز ایجاد کند.

این پارچه توسط مسوار های گالوانیزه ای در اندازه های 100 و 40 سانتی متر شکل گرفته و در نهایت به پایه اصلی آهنی و ضد زنگ خود متصل شده است. پایه اصلی نیز به پایه قرار گیری روی زمین توسط اهرم پلیمری وصل شده و قابل جدا شدن خواهد بود. توسط این اهرم امکان تنظیم ارتفاع سایه بان فراهم می باشد. قطر سایه بان نانو مسافرتی همسفر برابر با 2 متر بوده و ارتفاع آن نیز بین 110 الی 200 سانتی متر متفاوت خواهد بود. البته در حالت جمع شده ابعاد این کالا به 12.5 × 110 سانتی متر رسیده از همین رو با توجه به داشتن وزن 5 کیلوگرمی و داشتن ساک حمل مخصوص به راحتی قابل حمل خواهد بود.

پایه قرار گیری روی زمین خود دارای 4 عدد مسوار تاشو بوده تا علاوه بر استفاده از این محصول برای میز صندلی تاشو 4 نفره، به صورت مجزا نیز قابل استفاده باشد. از ویژگی های این محصول می توان به تحمل وزن 75 کیلوگرمی پایه، داشتن رنگبندی مختلف و همچنین قیمت مقرون به صرفه نسبت به مدل های خارجی اشاره نمود. برای خرید سایه بان مسافرتی پارچه نانو همسفر می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۲۰۰ سانتی متر
ارتفاع
110 الی 200 سانتی متر
جنس رویه
پارچه نانو
جنس فریم
آهن ضدزنگ
وزن
۵ کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
12.5 × 110 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ضدآب
ضدپوسیدگی
قابلیت اتصال به میز و صندلی
دارای پایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...