تشک بادی داخل ماشین

تشک عقب ماشین Toyota کمری

از {{model.count}}

Toyota camry inflatable bed

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک عقب ماشین Toyota کمری محصولی کاربردی و با کیفیت از فروشگاه مستر اینتکس می باشد که دارای بدنه ای ضدتعریق و کف ضدآب بوده و مناسب برای استفاده در مسافرت ها و استراحت های مقطعی در داخل خودرو می باشد. اقلام همراه کاربردی و ابعاد استاندارد و ضخامت بدنه بالا از ویژگی های این کالا بشمار می رود.

تشک عقب ماشین تویوتا کمری یک محصول ایده آل برای استفاده در مسافرت های کوتاه و یا بلند مدت بوده و می تواند یک فضای یکپارچه را در اختیار شما و سرنشینان ردیف عقب خودرو قرار بدهد. بدنه این تشک بادی ماشین از پی وی سی وینیل بوده و بطور کامل ضدآب و رطوبت می باشد. البته در قسمت رویه این محصول از پی وی سی مخملی استفاده شده است تا قابلیت ضدتعریق بودن را به کالا ببخشد و بتوانید ساعات طولانی تری را برر روی این محصول به استراحت بپردازید.

از ویژگی های این تشک بادی صندلی عقب خودرو می توان به همراه داشتن پمپ باد فندکی دوکاره اشاره نمود که عمل پر و یا خالی کردن باد محصول را برای شما به ساده ترین شکل ممکن انجام خواهد داد. دو عدد بالش بادی و همچنین ساک حمل نیز از سایر اقلام این کالا به شمار می رود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا سایر محصولات بادی می توانید با مشاورین فروش شرکت مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
۱۴۳ سانتی متر
عرض
۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۴۰ سانتی متر
تحمل وزن
۱۵۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
۳ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دریچه باد دابل لاک
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...