لوازم یدکی استخر پیش ساخته

جارو اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28620

از {{model.count}}

intex 28620 handheld vacuum cleaning pool

تعداد
نوع
5,720,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جارو اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس، متفاوت ترین جارو اسکیمر برای نظافت سطوح داخلی استخر از لجن، جلبک، رسوبات و ایجاد سطح لغزنده بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این دستگاه با کابل USB همراه خود به راحتی توسط آداپتور هایی با برق 12 ولت شارژ شده و با توجه به استفاده از قدرت فشار آب و فرچه های به کار برده شده می تواند بهترین گزینه برای نظافت داخل استخر شما باشد.

جارو اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس از سری لوازم جانبی برای نظافت انواع استخر پیش ساخته و جکوزی بادی محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. ساختار و طراحی این محصول به گونه ای بوده که از یک دسته بزرگ با قابلیت رگلاج برخوردار می باشد به همین دلیل می تواند برای پاک سازی انواع استخر با حداکثر سایز 5.5 مورد استفاده قرار بگیرد. قسمت فوقانی آن یک فرچه قوی تعبیه شده که امکان پاک سازی قسمت کف و دیواره های استخر شما را از لجن، رسوب و جلبک های آبی را به شما می دهد.

نحوه کارکرد این جارو اسکمیر استخر پرتابل اینتکس توسط فشار آب بوده تا به خوبی سطح لغزنده ایجاد شده در کف و دیواره های استخر را با کمک فرچه خود از بین ببرد. یک باتری شارژی داخلی قوی در این جارو استخر تعبیه شده که توسط کابل مخصوص خود با ولتاژ 12 ولت شارژ و مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای پاک سازی نقاطی از استخر که با فرچه بزرگ امکان پذیر نبوده می توانید از فرچه کوچکتر همراه این محصول استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به بدنه کاملا ضد آب، دسته ای با حداکثر طول 239 سانتی متری و قابلیت خاموش شدن اتوماتیک هنگام عدم استفاده جارو جهت صرفه جویی در انرژی آن اشاره کرد. این محصول در یک پکیج با وزن بسته بندی 3.3 کیلوگرمی عرضه می شود.

برای خرید جارو اسیکمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

وزن
۳.۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
طول
حداکثر 239 سانتی متر
سایر ویژگی ها
تبدیل برای بدنه استخر
دارای کابل شارژ USB
دسته تلسکوپی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...