قایق بادی

قایق بادی 4 نفره سی هاوک مدل 68351

از {{model.count}}

seahawk 4 person inflatable boat model 68351

تعداد
نوع
11,110,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 4 نفره سی هاوک که در بازار با نام سیهاوک 4 شناخته می شود از سری قایق بادی های تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در سال 2020 برای چندمین بار تولید و در بازار عرضه شد. این قایق بادی از سری محصولات بادی با کیفیت کمپانی اینتکس می باشد که درون بسته بندی خود دارای پارو، پمپ باد، طناب نجات و ... است. می توانید برای اطلاعات بیشتر ادامه ی مطلب را مطالعه بفرمایید.

کمتر کسی است که قایق سواری در دریا و دریاچه از تفریحات مورد علاقه اش نباشد این تفریح همواره دارای هیجان زیادی بوده است و از همین رو شرکت های تولیدکننده قایق بادی تولیدات خود را گسترش دادند قایق بادی سی هاوک ۴ محصول شرکت اینتکس بوده است این برند نام آشنا بهترین تولید کننده لوازم و محصولات بادی می باشد که قایق بادی نیز جز این محصولات می باشد.

قایق بادی سی هاوک ۴ نفره یکی از بادوام ترین و با کیفیت ترین قایق های تولید شده می باشد جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی وینیل ساخته شده است که مقاومت بی نظیری در برابر فشار آب از خودش نشان می دهد و به راحتی دچار آسیب دیدگی نمی شود ابعاد این قایق بادی برابر است با 351 سانتی متر به طول، 145 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 48 سانتی متر دارد، با توجه به ابعاد ذکر شده و جنس بدنه ی قایق بادی اینتکس ۴ نفره دارای تحمل وزنی برابر ۴۸۰ کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده ۴ الی ۵ نفر می باشد. لازم به ذکر است که در بسته بندی این قایق بادی یک جفت پارو آلومینیومی، کوسن، پمپ باد متوسط، طناب نجات و بسته تعمیرات میباشد.

کف این قایق بادی به صورت باد شو و مواج می باشد که یک مزیت برای قایق بادی اینتکس محسوب می شود. بر روی بدنه ی این قایق بادی یک جفت اهرم پارو و یک جفت نگهدارنده لسنر می باشد که این قایق را مناسب برای ماهیگیری کرده است با توجه به طراحی خاص و جدید این قایق بادی قدرت شکاف آب آن بسیار بالا می باشد. برای ایمنی بالای این قایق بادی چهار والو باد کردن وجود دارد دو عدد روی بدنه ی این قایق و دو عدد روی کفی این قایق که ایمنی آن را بسیار بالا می برد. برای خرید قایق بادی 4 نفره اینتکس مدل سی هاوک 4 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


قایق بادی 4 نفره سی هاوک از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، همانطور که میدانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ و نامدار در زمینه محصولات بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، قایق بادی یک محصول تفریحی و ورزشی می باشد که در چندین سال اخیر توانسته نظر بسیاری از افراد را نسبت به خودش جلب کند و افراد بسیاری خواهان خرید این محصول هستند که اینتکس با تولید انواع قایق بادی با ظرفیت و طرح های مختلف توانسته نیاز اکثر افراد را برطرف کند، اینتکس چند مدل قایق را تولید کرده است که عبارت اند از، قایق بادی اکسپلورر، قایق بادی چنلجر، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی مارینر که این قایق ها در کلاس قایق  بادی تفریحی و ماهیگیری تولید شده اند و همچنین اینتکس یک سری قایق در کلاس ورزشی با طراحی کایاک نیز داشته که مناسب برای استفاده در شرایط های مختلف هستند. مستر اینتکس نمایندگی اینتکس تمامی محصولات اینتکس را با ضمانت اصالت کالا و به روزترین سال تولید عرضه میکند که در این مطلب قصد دارد تا قایق بادی سی هاوک 4 نفره را به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار دهد تا بتوانید با اطلاعات دقیق و کامل نسبت به خرید قایق بادی اقدام به عمل آورید.


ساختار کلی قایق بادی اینتکس 4 نفره سی هاوک مدل 68351

قایق بادی سی هاوک در سه ظرفیت مختلف ساخته شده است ، قایق بادی 2 نفره، قایق بادی 3 نفره و قایق بادی 4 نفره که هر کدام از این قایق بادی ها دارای ابعاد و تحمل وزن متفاوت نسبت به یکدیگر هستند. ساختار کلی این قایق بادی شباهت زیادی به قایق بادی 2 نفره و 3 نفره سی هاوک دارد. طراحی جدید این قایق بادی سرعت بیشتری را به شما ارائه می دهد. طراحی قسمت جلویی این قایق بادی به گونه ای است که راحت تر آب را می شکافد و سرعت بالاتری را برای شما به ارمغان می آورد. بر روی این قایق بادی دو عدد نگهدارنده لنسر ماهیگیری تعبیه شده است که از این طریق می توانید به راحتی از این قایق بادی برای ماهیگیری استفاده کنید و همچنین محلی برای قرار گیری پارو نیز تعبیه شده است. بر روی این قایق بادی دو عدد صندلی بادی از جنس بدنه قایق بادی قرار داده شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد. در سر تا سر این قایق بادی محلی برای نصب طناب نجات تعبیه شده است.


جنس بدنه قایق بادی سی هاک 4 نفره اینتکس

مهم ترین قسمت قایق بادی جنس بدنه آن است، زیرا مقاومت اصلی این قایق بادی توسط جنس بدنه قابل محاسبه و اندازه گیری است. جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی سه لایه ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دیدگی از خودش نشان می دهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر مجدد را به شما می دهد و در صورت بروز هر گونه آسیب می توانید به راحتی آن را تعمیر کنید. پی وی سی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد و اگر در هنگام استفاده از این محصول با شی بسیار تیز اثابت نکند هیچ گونه آسیبی آن را تهدید نمیکند و می توانید مدت طولانی از این قایق بادی استفاده کنید. شایان ذکر است که اینتکس در ساختار این قایق بادی 4 عدد دریچه باد مجزا قرار داده است تا در صورت خالی شدن یکی از دریچه باد ها، دریچه های دیگر به صورت مجزا باد داشته باشند.


ابعاد قایق بادی اینتکس مدل سی هاوک 4

همانطور که گفته شد قایق بادی ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از این قایق بادی ها دارای ابعاد های مختلفی هستند که بسته به مدل هایی که توسط اینتکس تولید می شوند هر کدام دارای ابعادی خاص هستند، قایق بادی چهار نفره اینتکس دارای ابعادی برابر با 351 سانتی متر به طول، 145 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 48 سانتی متر است که مناسب برای استفاده در دریا، دریاچه، آب پشت سد، رودخانه و.... می باشد، با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول و همچنین جنس بدنه این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 400 کیلوگرم است که به راحتی 4 الی 5 نفر می توانند در داخل آن بنشینند، با توجه به ابعاد ذکر شده این قایق بادی را می توان به عنوان یکی از بزرگترین قایق بادی ها نام گذاری کرد. ابعاد بسته بندی این محصول نسبت اندازه باد شده بسیار کمجا است و فضای کمی را اشغال میکند و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.


اقلام همراه قایق بادی سی هاوک 4 اینتکس

در بسته بندی این محصول یک سری لوازم جانبی و لوازم اصلی قرار داده شده است که به کمک آنها می توانید به راحتی از قایق بادی خود استفاده کنید که این لوازم عبارت اند از، یک جفت پارو آلومینیومی، صندلی بادی، پمپ باد، خط کش، طناب نجاب، برچسب تعمیرات، نگهدارنده لنسر ماهگیری و بست پارو که این لوازم بسیار مهم و ضروری می باشد و باید از این لوازم برای استفاده از قایق بادی استفاده کنید.البته شایان ذکر است که برای استفاده راحت و ایمن از این قایق بادی باید از جلیقه نجات استفاده کنید تا خطرات ناشی از غرق شدن را کاهش دهید.


خرید و قیمت قایق بادی اینتکس 4 نفره سی هاوک مدل 68351

 برای خرید قایق بادی اینتکس 4 نفره سی هاوک مدل 68351 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. فروشگاه مستراینتکس به سه روش حضوری، اینترنتی و تلفنی محصولات خود را به فروش میرساند.

طول
351 سانتی متر
عرض
145 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی
تحمل وزن
400 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
21.5 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
کوسن بادی
پارو
کیف حمل وسایل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...