قایق بادی

قایق بادی چلنجر 2 نفره اینتکس مدل 68367

از {{model.count}}

challenger boat 2 person model 68367

تعداد
نوع
4,620,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی چلنجر 2 نفره اینتکس مدل 68367 یک قایق بادی بسیار با کیفیت و زیبا می باشد که دارای ظرفیت دو نفر بوده و از سری تولیدات بسیار محبوب و با کیفیت شرکت اینتکس است. این قایق بادی دارای دو عدد پارو از جنس فایبرگلاس و یک عدد پمپ باد متوسط می باشد.

قایق بادی اینتکس چلنجر دو نفره از دیگر قایق بادی های ساخته شده توسط برند نام آشنای اینتکس می باشد. قایق بادی اینتکس در چند نوع تولید می شود که چلنجر یکی از مدل های آن می باشد که در دو ابعاد ۲ نفره و ۳ نفره به تولید رسیده است. قایق بادی چلنجر ۲ اینتکس همانطور که گفته شد مناسب برای استفاده دو نفر می باشد که در داخل بسنه بندی این محصول یک جفت پارو پلاستیکی اینتکس و یک عدد پمپ باد و طناب نجات وجود دارد. بدنه این قایق بادی از جنس پی وی سی ساخته شده است که مقاومت و دوام بی نظیری دارد. از این قایق بادی می توانید در دریاچه ، رودخانه های آرام و استخر های خانگی استفاده کرد.

برای ایمنی و اطمینان این محصول دارای ۳ دریچه باد می باشد که اگر در هنگام استفاده از این قایق بادی یکی از محفظه های باد دچار آسیب شد ۲ دریچه ی باد دیگر از غرق شدن قایق جلوگیری میکند. ابعاد این قایق بادی برابر با 236 سانتی متر به طول ، 114 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 41 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای قایق بادی دو نفره می باشد تحمل وزن این قایق بادی برابر است با 200 کیلوگرم می باشد. برای خرید قایق بادی دو نفره اینتکس می توانید از فروشگاه محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا بفروش می رساند.


همانطور که می دانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح لوازم بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است که قایق بادی یکی از محصولات این برند می باشد که در زمان بسیار کم توانست محبوبیت بسیار بالایی را در بین عموم مردم کسب کند. قبل از تولید قایق بادی، قایق سواری، ماهگیری و یا ورزش قایق سواری منوط به خرید قایق های گران قیمت و جاگیر بود اما پس از تولید این گونه از محصولات دیگر نیازی به خرید آنها نبود زیرا قایق بادی با هزینه بسیار کمتر و کم جا بودن تمام نیاز های شما را نسبت به یک قایق برطرف میکند. اینتکس قایق های متنوعی در قیمت و ابعاد مختلف تولید کرده است که مناسب برای نیاز و هزینه هر فرد می باشد که به ترتیب قایق بادی های تولید شده این برند از نظر حرفه ای بودن، عبارت اند از، قایق بادی اکپسلورر، قایق بادی چلنجر، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی مارینر، البته اینتکس یک سری قایق بادی در سبک کایاک نیز تولید کرده است که انواع آنها را می توانید در بخش قایق بادی فروشگاه مستر اینتکس مشاهده کنید. در این بخش قصد داریم که یکی از پرفروش ترین قایق بادی اینتکس که مدل چلنجر 2 می باشد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحت و مطمئن داشته باشید.


ساختار کلی قایق بادی چلنجر 2 نفره اینتکس

قایق بادی اینتکس مدل چلنجر یک قایق بادی خانواده مقرون به صرفه می باشد که با خرید قایق بادی 2 نفره چلنجر به راحتی می توانید در آب های آرام به عنوان مثال، آب پشت سد، دریاچه، دریا، برکه از آن استفاده کنید، این قایق بادی در دو مدل 2 نفره و 3 نفره تولید شده است که تنها تفاوت ساختاری آنها عدم تعبیه کیت موتور می باشد و اینکه مدل دو نفره اینتکس دارای 3 دریچه باد شو دارد که کف آن تنها یک عدد دارد که با توجه به ابعاد و گنجایش قایق بادی کاملا مناسب و حرفه ای است، همانطور که گفته شد این قایق بادی دارای سه دریچه باد شو است و همچنین این محصول دارای یک جفت نگهداره پارو و بست پارو می باشد که نگهداری پارو و پارو زدن را برای شما بسیار راحت تر میکند، سر تا سر قایق بادی دو نفره اینتکس محلی برای نصب طناب نجات قرار گرفته شده است که ایمنی قایق بادی را بشدت افزایش میدهد. برخلاف مدل 2 نفره سی هاوک این قایق بادی دارای محلی برای نصب موتور قایق بادی تعبیه نشده است.


جنس بدنه قایق بادی 2 نفره اینتکس مدل چلنجر 68367

مهم ترین قسمت قایق بادی جنس بدنه آن است که ایمنی قایق بادی و طول عمر آن را تضمین میکند. جنس بدنه قایق بادی های تولید شده توسط برند اینتکس از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این قایق بادی ایمنی بالایی در برابر فشار و آسیب دیدگی از خودش نشان می دهد و قابلیت تعمیر مجدد نیز دارد.تمامی اجزای این قایق بادی که در ساختار آن نقش اصلی را ایفا میکنند از نوع باد شو می باشند البته به جز قسمت نظیر نگهدارنده پارو و نگهدارنده طناب نجات. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول به صورت سه لایه ساخته شده است که با توجه به این متریال از این قایق بادی دو نفره می توانید در آب های آرام مانند پشت سد، دریا و دریاچه استفاده کنید.


ابعاد قایق بادی اینتکس دو نفره مدل چلنجر

قایق بادی در ابعاد و ظرفیت های مخلتفی ساخته شده است که این قایق بادی دارای ظرفیتی برابر با 2 می باشد که ابعاد این قایق بادی برابر است با 236 سانتی متر به طول، 114 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 41 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای قایق بادی 2 نفره می باشد همچنین شایان ذکر است که این قایق بادی دارای تحمل وزنی برابر با 221 کیلوگرم است که دو نفر بزرگسال می توانند از این قایق بادی به راحتی استفاده کنند. وزن کلی این قایق بادی برابر با 7 کیلوگرم است که به راحتی قابلیت جا به جایی را برای شما فراهم میکند. ابعاد داخلی این قایق بادی دو نفره اینتکس نیز برابر است با 136 سانتی متر به طول و 44 سانتی متر به عرض می باشد.


اقلام همراه قایق بادی اینتکس مدل دو نفره چلنجر کد 68367

اینتکس در بسته بندی این محصول یک سری لوازم کاربردی و جانبی قرار داده است که از این طریق به راحتی می توانید از قایق بادی استفاده کنید و این اقلام عبارت اند از پارو پلاستیکی، طناب نجات، پمپ باد، برچسب تعمیرات، خط کش و دفترچه راهنما، تعداد پارو ها برابر با 2 عدد می باشد که هر کدام از پاور ها دارای ابعادی برابر با 122 سانتی متر می باشند. شایان ذکر است که اینتکس در قایق بادی های تمامی لوازم مورد نیاز قایق بادی را به صورت کامل قرار میدهد که دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی نخواهید داشت البته برای استفاده از قایق بادی بهتر است که از جلیقه نجات استفاده کنید.


پرسش و پاسخ

  • آیا می توان این محصول را در آب های آزاد استفاده کرد؟

هنگامی که آب های آزاد همچون دریا حالت مواج و طوفانی نداشته باشد می توان از این قایق 2 نفره نیز در این آب ها استفاده نمود.

  • بهترین روش برای مراقبت از قایق بادی اینتکس چیست؟

جلوگیری از برخورد اشیای تیز، باد زدن استاندارد و همچنین قرار دادن در محلی امن در زمان عدم استفاده می تواند در سلامتی این محصول موثر باشد. گرچه این قایق بادی نیز امکان تعمیر و استفاده مجدد را توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی خواهد داشت.

خرید و قیمت قایق بادی چلنجر 2 نفره اینتکس مدل 68367

با خرید قایق بادی یک تفریح شاد و مهیج برای خود فراهم کرده اید و یک ورزش جذاب را انجام خواهید داد. برای خرید و قیمت قایق بادی دو نفره اینتکس مدل چنلجر می توانید ازفروشگاه قایق بادی اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. شایان ذکر است که فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس تعمیرات انواع قایق بادی را در صورت بروز هر گونه آسیب و مشکل انجام میدهد.

طول
236 سانتی متر
عرض
114 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
221 کیلوگرم
وزن
7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
پارو
دارد
پمپ باد
دارد
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد دستی
دارای برچسب تعمیرات
دارای طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...