میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز مسافرتی 6 نفره آلومینیومی پرستیژ

از {{model.count}}

prestige 6 person foldable table

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
3,460,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز مسافرتی 6 نفره آلومینیومی پرستیژ از سری میز سفری آکاردئونی در سایز بزرگ بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بالا و متریالی با روکش ضد زنگ بوده و سادگی در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شود.

میز مسافرتی آلومینیومی 6 نفره محصولی از شرکت ایرانی پرستیژ، مدل بزرگ از سری میز مسافرتی آکاردئونی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در سفر های کمپینگ و طبیعت گردی و حتی استفاده در ویلا و باغ تولید شده است. این محصول دارای ابعاد باز شده 115 در 70 با ارتفاع 70 سانتی متر بوده که وزن آن به حدود 8.5 کیلوگرم می رسد. ساختار این میز سفری به صورت سه تکه بوده و شامل پایه تاشو، صفحه تاشو آکاردئونی و میله های اتصال صفحه به پایه می باشد از همین رو دارای روند نصب و راه اندازی بسیار ساده ای می باشد.

جنس و متریال در نظر گرفته شده برای این میز مسافرتی ایرانی از آلومینیوم ضد زنگ و مقاوم روکش دار بوده و در دو رنگ شامپاینی و نقره ای براق عرضه می شود. متریال این میز با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بسیار خوبی برخوردار می باشد. از ویژگی های دیگر آن می توان به امکان تعویض هر تکه از قطعات صفحه رویی، اهرم های پلاستیکی ضد سر خوردن در نوک پایه ها و همچنین داشتن کیف برزنتی ضخیم و ضد آب آن اشاره کرد. برای خرید میز مسافرتی 6 نفره آلومینیومی پرستیژ می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

میز مسافرتی 6 نفره آلومینیومی پرستیژ، یکی از بهترین و با کیفیت ترین میز تاشو سفری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که ساخت شرکت پرستیژ ایران می باشد. این میز مسافرتی در واقع دارای مدل 4 نفره نیز بوده تا دو انتخاب مختلف برای بر طرف کردن نیاز های خود در سفر های کمپینگ، آفرود و طبیعت گردی داشته باشید. میز آلومینیومی مسافرتی تولید شده ابعادی کاملا استاندارد و متریالی بسیار مقاوم داشته به همین دلیل طول عمر بسیار خوبی در کنار کاربرد بالای خود خواهد داشت. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر جزئیات ساخت این میز قابل حمل خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

میز تاشو مسافرتی آلومینیومی

طراحی و ساختار بدنه میز مسافرتی

طراحی و ساختار ظاهری بدنه اصلی به صورت مستطیلی شکل بوده و در شامل سه قسمت مجزا می باشد که هر سه قسمت با اتصال به یکدیگر موجب شکل دادن و سرهم شدن میز تاشو پرتابل مورد نظر خواهد شد. قسمت رویه که خود از ساختار آکاردئونی برخوردار بوده، دارای قطعاتی یک اندازه و یکسان با اتصالات پلاستیکی مقاوم بوده که در زمان جمع شدن ابعاد بسیار کمی را به خود می گیرد. در مدل های پیشین، اتصالات قطعات یک اندازه در صفحه آکاردئونی پیچیده تر و سخت تر بوده در حالی که در مدل های جدید به راحتی امکان جدا کردن و تعویض قطعات صفحه رویه فراهم می باشد.

صفحه رویه میز مسافرتی پرستیژ


قسمت دیگر پایه تاشویی بوده که همانند صفحه رویه امکان جمع شدن در ابعاد کمتر را دارد. این پایه روی سطوح صاف قرار گرفته و در قسمت هایی که با زمین برخورد دارد از پلاستیک های ضد سایش و ضد لغزش برخوردار می باشد. اما سومین قسمت، میله های متصل کننده صفحه به پایه اصلی بوده که ابتدا به سادگی روی پایه متصل شده و سپس صفحه آکاردئونی روی آن متصل می شود تا استحکام لازم را ایجاد کند.

اتصالات میز تاشو مسافرتی پرستیژ

جنس پایه میز تاشو مسافرتی پرستیژ

یراق میز تاشو مسافرتی پرستیژ

متریال رویه و پایه میز مسافرتی

متریال و آلیاژ استفاده شده در میز کمپینگ تاشو پرستیژ از آلومینیوم مقاوم و ضد زنگ با روکش ضخیم در دو رنگ شامپاینی و نقره ای براق بوده که دو رنگ جدید و جذاب این میز به حساب می آید. این آلیاژ با وجود مقاومت و ضخامت بالای خود از وزن قابل قبولی برخوردار بوده از همین رو علاوه بر افزایش استحکام بدنه، حمل آن را نیز با توجه به داشتن ساک حمل برزنتی ضد آب خود ساده تر کرده است. آلیاژ استفاده شده در صفحه رویه و پایه ها یکسان بوده با این تفاوت که قسمت رویه آکاردئونی مقاومت بالاتری در برابر خراشیدگی دارد.

آلیاژ میز آلومینیومی پرستیژ

ابعاد، وزن و تحمل وزن میز مسافرتی

ابعاد باز شده میز 6 نفره تاشو ایرانی برابر با (طول: 115 سانتی متر، عرض: 70 سانتی متر، ارتفاع: 70 سانتی متر) بوده فضای بزرگی را برای پذیرایی در سفر و میل غذا و حتی بازی و سرگرمی ایجاد کرده است. این میز در حالت جمع شده ابعادی معادل 70 در 23 در 15سانتی متر داشته که در قیاس با ابعاد باز شده بسیار کم حجم تر می باشد تا در زمان حمل جایگیری بسیار کمتری را داشته باشد. این محصول تحمل وزنی حدود 30 الی 35 کیلوگرمی داشته و وزن بسته بندی آن به 8.5 کیلوگرم می رسد.

میز تاشو 6 نفره کمپینگ ارزان

جمع بندی

میز مسافرتی تاشو آلومینیومی پرستیژ از پر فروش ترین و بهترین میز سفری آکاردئونی عرضه شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که متریالی ضد زنگ و مقاوم داشته و از طرفی قیمت بسیار مناسبی در برابر مدل های مشابه خارجی دارد. برای خرید میز مسافرتی تاشو 6 نفره می توانید با مراجعه به سایت و یا از طریق تماس تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
115 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
جنس رویه
آلومینیوم
جنس فریم
فلز
وزن
۸.۵ کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ضدآب
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...