میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو مسافرتی 4 نفره APD با میز 4 نفره پرستیژ مدل APS-4

از {{model.count}}

apd 4 person folding chair with prestige aluminium table

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
4,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو مسافرتی 4 نفره APD با میز 4 نفره پرستیژ مدل APS-4، یکی از بزرگترین ست میز صندلی تاشو ترکیبی از نظر برند های تولید کننده ایرانی یعنی آتروپاد و پرستیژ بوده که برای سفر های کمپ و آفرودی مورد استفاده قرار می گیرد. همانند ست دو نفره، در این محصول نیز شاهد دو مدل صندلی به همراه رنگبندی مختلف می باشیم تا در زمان سفارش می توانید نوع و رنگبندی را مشخص کنید.

صندلی تاشو مسافرتی 4 نفره APD با میز 4 نفره پرستیژ مدل APS-4، بزرگترین ست ترکیبی از بهترین میز صندلی تاشو ایرانی تولید شده توسط دو برند پرستیژ و ای پی دی بوده که توسط فروشگاه اینتکس در رنگبندی مختلف عرضه می شود. علاوه بر موجود بودن رنگبندی متفاوت در صندلی ها، دو مدل صندلی ساده و فوم دار نیز برای این ست در نظر گرفته شده که در زمان سفارش می توانید مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

صندلی تاشو برند آتروپاد دارای ساختار کتابی با فنر های مقاوم بوده که بدنه اصلی را به فریم و پایه ها متصل کرده است. این نوع صندلی ها دارای متریالی از پارچه سومیت ضخیم بوده که روی پایه هایی از آلیاژ فلز گالوانیزه ضد زنگ پیاده سازی شده است تا نهایت مقاومت را ایجاد کند. به کار بردن تسمه پارچه ای در قسمت کف نشیمنگاه و همچنین تسمه های فلزی در داخل تکیه گاه دست در افزایش توان این صندلی بسیار موثر بوده است.

تفاوت میان صندلی 5 نفره ساده و صندلی 5 نفره فوم دار تنها در به کار بردن یک لایه ضخیم از فوم در قسمت کف یکی از مدل ها و همچنین جیب زیپ دار بزرگ در قسمت پشت تکیه گاه می باشد اما از نظر ابعاد، طراحی ظاهری و رنگبندی تفاوتی میان آنها نخواهد بود در نتیجه فرق قیمتی کمتری بین آنها وجود خواهد داشت.

اما در رابط با میز تاشو آلومینیومی که همراه این ست قرار داده شده باید عرض کنیم که شرکت پرستیژ اقدام به تولید بهترین میز تاشو قابل حمل در ایران کرده که ساخته شده از آلومینیوم بسیار مقاوم، سبک و کاملا ضد زنگ می باشد. این میز از صفحه رویی با ساختار آکاردئونی بهره مند بوده که به سادگی امکان اتصال و جدا شدن از پایه های تاشو را خواهد داشت.

ابعاد این میز در حالت باز شده به 80 × 80 × 70 سانتی متر رسیده اما در حالت جمع شده این ابعاد به 80 × 20 × 15 سانتی متر خواهد رسید تا با توجه به داشتن ساک حمل دستگیره دار به راحتی و با کمترین اشغال فضا قابل حمل باشد.

جهت خرید ست میز صندلی تاشو 4 نفره می توانید به صورت حضوری و یا به روش های آنلاین و تلفنی اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

ابعاد صندلی ها
53 × 65 × 78 سانتی متر
ابعاد میز آلومینیومی 4 نفره
80 × 80 × 70 سانتی متر
وزن ست صندلی ساده + میز آلومینیومی 4 نفره
18.6 کیلوگرم
وزن ست صندلی فوم دار + میز آلومینیومی 4 نفره
20 کیلوگرم
تحمل وزن صندلی ها
120 کیلوگرم
جنس بدنه صندلی‌ها
پارچه سومیت ضخیم
جنس پایه صندلی‌ها
فلز ضد زنگ گالوانیزه
جنس میز آلومینیومی 4 نفره
آلومینیوم روکش دار ضد زنگ
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار صندلی به صورت 5 فنره کتابی
جیب زیپ دار برای صندلی مدل فوم دار
دارای اهرم ضد لغزش برای میز و صندلی
رنگبندی مختلف برای صندلی‌ها
ساک حمل مخصوص برای میز و صندلی
کمجا و مناسب برای کمپینگ
میز با ساختار آکاردئونی به همراه پایه‌های بسیار مقاوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...