میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز تاشو مسافرتی پارچه ای APD

از {{model.count}}

APD foldable camping table

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
469,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز تاشو مسافرتی پارچه ای APD، یک میز تاشو مسافرتی سبک، با ابعاد مناسب می باشد که مناسب استفاده در کمیپنگ و کوهنوردی می باشد، این کیف دارای رویه برزنتی مقاوم بوده و پایه های از جنس فلز و آلومینیموم می باشد. این میز تاشو کمپینگ دارای یک کیف حمل و در رنگ بندی مختلفی تولید گردیده است برای خرید میز تاشو مسافرتی کم جا می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

میز تاشو مسافرتی پارچه ای APD از سری محصولات ساخته شده توسط برند APD می باشد این محصول مناسب برای استفاده در مسافرت می باشد. با خرید میز تاشو کمپینگ میتوانید در مسافرت خود از این محصول نهایت بهره را ببرید. رویه ی این میز از جنس برزنت می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار عالی می باشد و مقاومت بالایی از خودش در برابر فشار نشان میدهد. رویه ی این محصول در رنگ های مختلفی ساخته شده است که در هنگام سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید.

ابعاد این میز در حالت باز شو برابر با 75×55×53 سانتی متر بوده و در صورت بسته بندی طول آن به 75 سانتی متر و قطر آن برابر 7-8 سانتی متر می شود که به راحتی می توانید آن را حمل کنید. وزن این میز برابر با 2.5 کیلوگرم بوده که این امکان را به شما می دهد که با بستن آن به کوله پشتی کوهنوردی خود آن را به کوه و ارتفاعات ببرید. نصب این میز تاشو آفرود بسیار راحت بوده و در کسری از دقیقه صورت میگیرد و می توانید برای صرف وعده غذایی و یا نوشیندنی از روی آن استفاده کنید.

برای خرید میز تاشو مسافرتی پارچه ای می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
75 سانتی متر
عرض
55 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
تحمل وزن
کیلوگرم
جنس رویه
پارچه برزنت
جنس فریم
فلز
وزن
2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
75×8 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای جیب متصل به بدنه
دارای رنگبندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...