تشک بادی

تشک بادی دو نفره پمپ دار اینتکس مدل 64150

از {{model.count}}

intex 64150 two person air mattress

تعداد
نوع
4,895,000
4,180,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره پمپ دار اینتکس، یکی از پر کاربرد ترین تشک بادی برای خواب و استراحت در منزل، محل کار و مکان های ثابت بوده که بر خلاف تخت خواب بادی از ارتفاع کوتاه تر و وزن کمتر برخوردار است. این محصول پمپ باد برقی دو کاره با امکان پمپاژ و مکش باد داشته و دارای یک ساک حمل مخصوص می باشد. این کالا تنها در رنگ مشکی تولید شده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی دو نفره پمپ دار اینتکس در رنگ مشکی، یکی از پر کاربرد ترین تشک بادی بزرگسال عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استراحت های طولانی مدت و خواب در منزل و محل کار، ویلا و باغ مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار این تشک بادی همانند مدل های بدون پمپ باد بوده و دارای یک بالش بادی سرخود می باشد از همین رو باد باد زدن به این محصول، بالش آن به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. رویه مواج و ضد تعریق آن نیز از دیگر ویژگی های مهم در طراحی بدنه بوده تا سطحی راحت برای خواب ایجاد کند.

جنس و متریال ساخت تشک بادی 2 نفره اینتکس از پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که ترکیب آنها بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این متریال ویژگی های مهمی از جمله مقاوم بودن در برابر نور آفتاب و برخورد آب را داشته و به راحتی قابل شستشو خواهد بود. از طرفی در صورت وارد شدن آسیب به این تشک، چه به صورت عمدی و یا سهوی، توسط بسته تعمیرات محصولات بادی و یا تعمیر کاران شرکت مستر اینتکس به راحتی قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد باد شده تشک بادی با پمپ باد اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده و می تواند تا 273 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. این محصول برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال و حتی یک کودک به صورت همزمان پاسخگو خواهد بود. پمپ باد تعبیه شده روی بدنه اصلی از نوع برقی بوده و علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز با برق شهری انجام می دهد. محصولی که برای حمل راحت تر یک ساک حمل در بسته بندی خود داشته و در مجموع وزن آن به 4.6 کیلوگرم می رسد. برای خرید تشک بادی دو نفره پمپ و بالش دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد برقی دوکاره
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...