شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک اینتکس طرح وال مدل 57567

از {{model.count}}

bestway 57567 inflatable baby float

تعداد
نوع
1,072,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک اینتکس طرح وال مدل 57567 یکی از محصولات تفریحی آبی intex به شمار می رود که دارای طرح وال بوده و از نشیمنگاه و دو عدد دستگیره تعادل برخوردار است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

شناور بادی کودک اینتکس طرح وال مدل 57567 یکی از سری محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که برای شنا و تفریحات آبی طراحی گردیده است. این محصول از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد و دارای طراحی بسیار زیبایی است. این شناور کودک از سری محصولات کالکشن 2023 شرکت intex بوده که مناسب برای استفاده کودکان طراحی گردیده است. شکل ظاهری این محصول به صورت یک وال بوده که رنگ بدنه آن به رنگ آبی می باشد. در مرکز این شناور یک فرو رفتگی تعبیه شده است که نشیمنگاه این محصول بوده و به خوبی می تواند ایمنی کودکان در حین تفریحات آبی را تامین بنماید. در دو طرف نشیمنگاه آن دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که به حفظ تعادل کودکان بر روی آب کمک بسیاری می نماید. از این محصول می توان درون استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه و دریا استفاده نمود.

جنس بدنه این شناور بادی ارزان تولید شده از PVC می باشد. این متریال دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید است و از دوام بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. ابعاد این شناور طرح وال اینتکس نیز عبارت می باشد از طول: 168 سانتی متر و عرض: 140 سانتی متر. ضخامت بدنه آن 0.25 میلی متر بوده و از تحمل وزن 40 کیلوگرم برخوردار است. وزن بسته بندی این شناور نیز 1.4 کیلوگرم است که وزن سبکی داشته و امکان حمل و جابجایی آسان را به افراد می دهد. شما می توانید برای خرید شناور بادی کودک و همینطور مشاهده قیمت شناور بادی به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۶۸ سانتی متر
عرض
۱۴۰ سانتی متر
تحمل وزن
۴۰ کیلوگرم
وزن
۱.۴ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...