تشک بادی

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99 مدل 67001

از {{model.count}}

bestway 67001 single airmattress

تعداد
نوع
1,760,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99 سانتی متر بزرگترین مدل از سری تشک بادی تک رنگ پاویلو بست وی با پهنای بالا مناسب برای استفاده بزرگسالان در منزل ، محل کار و همچنین مسافرت ها عرضه شده توسط فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس

تشک بادی یک نفره پاویلو بست وی با عرض 99 سانتی متر مدل بزرگ از تشک بادی تک نفره و مدل تک رنگ بست وی محسوب شده که با توجه به نوع طراحی و ساختار بدنه خود مناسب برای استفاده در سفر ها ، منزل و محل کار خواهد بود از همین رو می تواند کاربرد های فراوانی داشته باشد. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که نوعی متریال سبک و منعطف برای تولید انواع محصولات باید محسوب می شود. PVC نوعی متریال پلاستیکی بوده که توان بالایی در نگهداری هوا و باد زیاد و همچنین توان بالایی در تحمل وزن دارد بنابراین با توجه به سبک بودن خود بهترین گزینه برای ساخت انواع تشک بادی به شما می رود.

برای قسمت بیرونی از روکش وینیل برای کف و دیواره ها و از روکش جیر نیز تنها برای قسمت رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند از همین رو ساختار بدنه دو لایه باعث شده تا در برابر نور آفتاب و برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. مهمترین ویژگی این نوع متریال قابلیت تعمیر آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی بوده تا چندینو چند بار امکان استفاده از این کالا را در مکان ها و فضای مختلف داشته باشید. همچنین انعطاف بالای آن باعث شده تا این تشک بادی یک نفره بزرگسال را در حجم و اندازه های کوچکتر جمع کنید.

ابعاد راه اندازی شده این تشک بادی 1 نفره بست وی برابر با (طول: 188 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین بزرگسال حتی برای افراد با جثه بزرگ خواهد بود. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن به 150 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آن می باشد. این تشک بادی خانگی و سفری طراحی رویه مواج و مشبک داشته که دو مزیت بزرگ را در پی خواهد داشت. این نوع طراحی اعضای بدن را برای راحتی بیشتر پوشش داده و با عبور جریان هوا از خود مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد.

همچنین برای جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده از لایه های ضخیم PVC در ساختار داخلی استفاده شده که علاوه بر این فشار های ناشی از وزن افراد و یا باد های زیاد را دفع خواهد کرد. برای خرید تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99 سانتی متر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
188 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...