وان بادی

وان بادی زیپدار اینتایم مدل YT-038B

از {{model.count}}

intime YT-038B zipper inflatable Bath Tub

تعداد
نوع
2,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی زیپدار اینتایم یکی از پر فروش ترین و پرطرفدارترین وان بادی قابل حمل عرضه شده توسط شرکت اینتایم همراه با تکیه گاه بادی و همچنین تولید شده در دو مدل با کف بادشو و ژله ای مناسب برای سنین بزرگسال به همراه دریچه تخلیه آب عرضه شده در نمایندگی اینتکس

وان بادی زیپدار اینتایم به عنوان پر فروش ترین محصول بادی در زمینه استحمام خانگی بوده که با طراحی و ساختار بدنه خاص خود توسط شرکت اینتایم عرضه شده است. فروش بالای انواع وان بادی باعث شده تا شرکت های تولید کننده نیز فعالیت بیشتری روی این دسته از محصولات بادی داشته باشند. گرچه تنوع زیادی در وان بادی دیده نشده اما وجود مدل های تولید شده تا کنون به خوبی نیاز مصرف کنندگان را بر طرف کرده است. اما این وان بادی اینتایم دارای طراحی بدنه مشابه انواع وان حمام غیر بادی بوده و دارای یک درب زیپ دار نیز برای پوشش بدن بهره می برد. این درب علاوه بر پوشش امکان حفظ دمای آب را نیز تا حدودی خواهد داشت.

گفتنی است که وان بادی زیپ دار دارای دو رنگبندی مختلف بوده و از نظر نوع ساختار کف نیز به دو مدل کف بادشو و کف ژله ای تقسیم بندی می شود. مدل کف ژله ای کمی قیمت بالاتری نسبت به کف بادشو داشته اما از نظر طراحی و متریال کاملا مشابه هم می باشند. بدنه اصلی این محصول توسط چند دریچه باد راه اندازی شده و یک دریچه تخلیه نیز در قسمت کف تعبیه شده است تا به راحتی امکان تخلیه آب درون آن را داشته باشید. از دیگر ویژگی های مربوط به طراحی بدنه می توان به ساختار ضخیم بدنه برای تکیه دادن ، داشتن تکیه گاه بادشو سرخود و یک محفظه نگهداری بطری آب اشاره کرد.

وان بادی یک نفره اینتایم دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC بوده که از روکش وینیل برای قسمت های مختلف آن استفاده شده است. این نوع متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن در شرایط دمایی مختلف آسیبی نخواهد دید. این نوع متریال با وجود ضخامت بالا از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار بوده به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت. از طرفی داشتن امکان تعمیر و استفاده مجدد این کالا را از حالت یک بار مصرف بودن خارج ساخته است. این کالا دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 160 سانتی متر ، عرض: 84 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) می باشد.

این ابعاد ذکر شده تمام قسمت های باد شده بدنه را شامل می شود از همین رو ابعاد مفید فضای داخلی برابر با (طول: 125 سانتی متر ، عرض: 50 سانتی متر ، ارتفاع: 42 سانتی متر) می باشد بنابراین برای استفاده سنین بزرگسال پاسخگو خواهد بود. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب بدنه برابر با 114 لیتر بوده که با داشتن فشار آب مناسب به سرعت پر خواهد شد. برای خرید وان بادی زیپدار بزرگسال اینتایم کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفاش کرده تا در کوتاه ترین بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
160 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
ظرفیت آب
114 لیتر
وزن
3.2 کیلوگرم
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای روکش زیپ دار
دارای تکیه گاه بادشو سرخود
دارای دو مدل با کف بادشو و ژله ای
دارای دریچه تخلیه آب
دارای شلنگ تخلیه مجزا
دارای محفظه نگهداری بطری
دارای دو رنگبندی مختلف
مناسب سنین بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...