استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57106

از {{model.count}}

Intex baby inflatable pool model 57106

تعداد
نوع
250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل 57106 یک استخر کوچک می باشد که مناسب برای استفاده در حمام، حیاط و یا حتی بالکن می باشد که به سبب داشتن ابعاد کوچک و وزن کم، می توان به راحتی آن را جابجا نمود و از آن استفاده نمود. این استخر بادی کودک را می توانید از فروشگاه مستر اینتکس تهیه نمایید.

استخر بادی کودک اینتکس مدل دایناسور را می توان یکی از کوچکترین استخرهای بادی شرکت اینتکس معرفی نمود که به سبب داشتن قطر ۶۶ سانتی متری، می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در محل هایی باشد که فضای کافی برای استخر های بزرگ وجود ندارد. بدنه این استخر بادی کوچک از پی وی سی (وینیل) تهیه شده است که در رده قیمتی خود یک استخر با کیفیت و مقاوم را برای شما فراهم خواهد نمود.

ابعاد مناسب این محصول می تواند به شما کمک کند تا از این استخر بادی در حمام نیز بعنوان وان بادی برای کودکان خود استفاده نمایید. بخش کف این استخر بادی نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است تا علاوه بر استحکام بالا در برابر اشیاء نوک تیز، به سبب باد شدن قسمت داخلی بتواند کف نرم و راحتی را برای فرزندان شما به ارمغان بیاورد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با مشاورین فروش مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

در این مطلب قصد داریم تا یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین استخر بادی کودکانه را برای شما مورد نقد و بررسی دقیق قرار دهیم تا با اطلاعاتی کامل و دقیق نسبت به خرید استخر بادی کودک اینتکس اقدام به عمل آورید. این استخر بادی توسط برند اینتکس تولید شده است که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد. اینتکس در ابعاد و طرح های مختلفی استخر بادی هایی را ساخته است که نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب می کند. استخر بادی مخصوص کودکان، استخر بادی بزرگسالان، وان بادی و استخر بادی سرسره دار تولیدات این شرکت است. البته محصولات بادی های دیگر نیز تولید کرده است که عبارت اند از، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، قایق بادی و .... هستند.


طراحی و ساخت استخر بادی کودکانه اینتکس مدل 57106

طراحی و ساخت این استخر بادی همانند اکثر استخر بادی های ساخته شده توسط این برند ساخته شده است که طراحی گرد شکلی دارند. این استخر بادی دارای سه لایه باد شو ساخته شده است که هر لایه به صورت جداگانه نسبت به لایه دیگر باد می شود که این طراحی در استخر بادی بسیار مرسوم می باشد. طرح روی بدنه این استخر بادی برگرفته شده از دایناسور می باشد که در آن از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. شایان ذکر است که کف این استخر بادی به صورت باد شو طراحی شده است که راحتی خاصی را برای کودک شما به ارمغان می آورد. 


ابعاد و ظرفیت استخر بادی کودک اینتکس مدل 57106

در هنگام خرید استخر بادی ابعاد یکی از موضوعات بسیار مهم می باشد و البته استخر بادی ها نسبت به ابعاد آنها مورد دسته بندی و طبقه بندی قرار میگیرند. ابعاد کلی این استخر بادی برابر است با 66 سانتی متر به قطر، 22 سانتی متر به ارتفاع که ابعادی مناسب برای استخر بادی کودک می باشد و قابل استفاده به عنوان وان بادی حمام نیز برای کودک دارد. گنجایش آب این استخر بادی نیز برابر با 33 لیتر آب است که به راحتی می توانید این استخر بادی را پر از آب کرده و یا آب آن را تخلیه کنید. وزن بسته بندی این استخر بادی کودکانه اینتکس نیز برابر است با 800 گرم که با توجه به این وزن به راحتی می توانید استخر بادی خود را حمل و نقل و جا به جا کنید.


متریال و جنس بدنه استخر بادی اینتکس مدل 57106

اینتکس به دلیل اینکه این استخر بادی مورد استفاده کودکان و نوزدان قرار میگیرد در ساخت این استخر بادی از بهترین متریال استفاده کرده است، متریال استفاده شده در ساخت این استخر بادی از پی وی سی وینیل می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین ضد حساسیت و ضد بو می باشد. شایان ذکر است که این محصول دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشار می باشد و همچنین در برابر آسیب دیدگی و همچنین تابش نور خورشید نیز مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان میدهد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول در صورت بروز هر گونه آسیب قابلیت تعمیر را به شما میدهد و به راحتی می توانید در صورت بروز هر گونه آسیب آن را مجددا تعمیر و استفاده کنید.


خرید استخر بادی کودکانه اینتکس طرح دایناسور مدل 57106

برای خرید و قیمت استخر بادی کودکانه اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران است که محصولات خود را به سه روش تلفنی، حضوری و اینترنتی بفروش می رساند. با خرید استخر بادی می توانید یک تفریح شاد و مهیج برای کودک خود مهیا کرده تا در حمام و یا در هوای گرم از آن استفاده کند.

قطر
۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۲۲ سانتی متر
ظرفیت آب
۳۳ لیتر
وزن بسته بندی
800 گرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...